AppleScript, Konfabulator enz.

Hallo luitjes,

Ik zou heel graag een plugin willen maken voor Safari met misschien een Konfabulator widget of met AppleScript. Ik heb veel met deze programma’s lopen klooien en het is me dus nog steeds niet gelukt.

De plugin moet het volgende doen. Wanneer je bezig bent met downloaden in Safari (en je bent bezig met een bestand van boven de 50 Mb ofzo) dan moet het Macje nadat ie klaar is met downloaden zichzelf uitschakelen.

Het nut van het programma moet dus zo zijn, dat wanneer je bezig bent met veel bestanden te downloaden en het misschien wel 2 uur duurt voordat de bestanden zijn gedownload, de computer vanzelf uitgaat zodat je er geen omkijken meer naar hebt, en je dus niet iedere keer hoeft te kijken hoe ver ie nou is en wanneer je hem nou uit kunt zetten.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Het lijkt me trouwens niet moeilijk, maar ik snap nix van AppleScript en Konfabulator.

Thx :stuck_out_tongue:

Is er nou niemand die mij kan helpen? Ik zou het echt zeer op prijs stellen als dit zou lukken.

:roll:

Wat jij zoekt zit in [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11684]iGetter[/url].

Ik wil liever niet van een ander programma afhankelijk zijn. En het is maar een klein dingetje, en natuurlijk wil ik er ook nog wat aan kunnen sleutelen. Dit moet toch wel mogelijk zijn in AppleScript?

:roll: