AppleScript (opgelost)

In X.4 zit Scriptmaker 2.1 (80) AppleScript 1.11 In X.3 zit Scriptmaker 2.0 (43) AppleScript N1-1.9.3

Wanneer ik het programma 'Split&Concat opstart krijg ik in X.4 de melding dat het programma 1.9.0 of hoger nodig heeft en dat de huidige versie 1.1.0 is.

Op de site van Apple (com) word ik niks wijzer. Iemand een oplossing ?

Hoi Jaap,

Ik ben de ontwikkelaar van dit programma. Ik ga morgen Tiger op mijn computer installeren, daarvoor moet ik een nieuwe SuperDrive laten inbouwen en ik vervang tegelijkertijd een defecte Maxtor piepende interne harddisk. Dus vandaar dat ik het programma nog niet heb kunnen aanpassen voor Tiger. De in het programma ingebouwde check voor AppleScript (en systeem-) versie werkt blijkbaar niet goed in Tiger. Maar dat is niet zo erg, want nu draait het programma in Tiger niet voordat ik eerst alles heb kunnen controleren en dat is alleen maar veilig.

Ik hoop zo snel mogelijk een nieuwe release van Split&Concat klaar te hebben, misschien lukt het zelfs al deze week. Check www.versiontracker.com voor een update.

Ik zag op je [url=http://www.xs4all.nl/~loekjehe/Split&Concat/index.htm]site[/url] dat je bezig was met een X.4 versie. Moet nog even kwijt dat ik het een zeer goed programma vind.