AppleWorks bij Mac Mini?

Hallo,

kort vraagje… krijg je bij de Mac Mini sowieso AppleWorks 6? op www.apple.nl kon ik dit niet vinden.
Bedankt!

Jazeker:

Software:
iLife ‘05 (omvat iTunes, iPhoto, iMovie, iDVD en GarageBand), AppleWorks, Nanosaur 2, Marble Blast Gold en Apple Hardware Test

http://www.apple.com/nl/macmini/specs.html

Jep idd bovenstaande post is helemaal correct. Althans zo was het bij mijn mini.

Als je AppleWorks wilt hebben:

Zoek iemand die het heeft. Kopieer het icoon van AppleWorks op een schijf. Zet het icoon in je eigen programmamap en je bent 1 AppleWorks rijker!

Maar het mag zo niet natuurlijk! :evil:

Dat werkt idd ook wel maar das niet helemaal de bedoeling natuurlijk ...

daar krijg ik nu het schijt van bij apple he, bij een low budget mac zoals een mac mini krijg je appleworks erbij en bij een Powerbook niet (enkel een office test drive versie die je ook kan downloaden als je ze echt wilt) wat is de logica achter dit?

Ja daar is wel iets van.

Persoonlijk vind ik die appleworks maar bagger hoor! iWorks (pages&keynote) staat hier op de powerbook en de mini. Die appleworks heb ik verwijderd… Of is m’n visie over Apple works helemaal fout? Jullie zijn altijd vrij om me te wijzen op de voordelen ervan. Dan installeer ik dat mss wel weer.

iworks krijg je helaas ook niet bij een PB heb het er nu wel bijgezet en moet zeggen dat bevalt me wel is idd een degelijk product sluit volledig aan bij apple filosofie, maak op een heel simpele manier heel mooie en degelijk dingen.

[quote:3db80640e5="dreamlab"]Als je AppleWorks wilt hebben:

Zoek iemand die het heeft. Kopieer het icoon van AppleWorks op een schijf. Zet het icoon in je eigen programmamap en je bent 1 AppleWorks rijker!

Maar het mag zo niet natuurlijk! :evil:[/quote:3db80640e5]

werkt dat zo met alle software? :stuck_out_tongue: (eigenlijk ben ik er echt tegen)
morgen kan ik mezelf waarschijnlijk een apple gebruiker noemen :smiley: (hoe fijn is dat!)

[quote:c364e127c0="basiel"]daar krijg ik nu het schijt van bij apple he, bij een low budget mac zoals een mac mini krijg je appleworks erbij en bij een Powerbook niet (enkel een office test drive versie die je ook kan downloaden als je ze echt wilt) wat is de logica achter dit?[/quote:c364e127c0] dus de imac g5 is een budget mac? daar zit gewoon appleworks bij.

daan.

[quote:706e3bb6b8="basiel"]daar krijg ik nu het schijt van bij apple he, bij een low budget mac zoals een mac mini krijg je appleworks erbij en bij een Powerbook niet (enkel een office test drive versie die je ook kan downloaden als je ze echt wilt) wat is de logica achter dit?[/quote:706e3bb6b8]

10x liever appleworks dan een testversie van M$ office. Appleworks krijg je er gratis bij, en dat is dus wel een volledige versie. Office is een testversie die niet alle functies heeft.