Appleworks pagina Apple site

Moet je eens helemaal onderaan op de pagina kijken, daar staan van die notes (1), (2) en (3). Alleen (2) en (3) zitten ook echt in de tekst, en (1) is:

(1) Dit is uiteraard een grapje.

http://www.apple.com/nl/appleworks/

Maf ;]

Ze zijn de (1) vergeten te plaatsen achter de zin over de hond, dat is alles...

[quote:280d6d1c31]Dat je met AppleWorks alles in huis hebt om de organisatie van je dagelijkse leven aangenamer te maken, was al bekend. Je kunt contact met familie en vrienden onderhouden, evenementen plannen en structuur geven aan je hobby's en andere bezigheden. Je kinderen kunnen het programma gebruiken voor school. En zelfs de hond kan er tekens mee maken waarop staat dat hij gevoerd wil worden. Maar wat je misschien nog niet weet is dat AppleWorks onder Mac OS X nog beter werkt [/quote:280d6d1c31]hier is die (1) vergeten.

Dit staat op de Amerikaanse pagina;

[quote:280d6d1c31]You already know that AppleWorks includes everything you need to make managing your life simpler. You can keep in touch with relatives, plan events and organize your hobbies and crafts. Your children can use the program to do their homework. Your dog can make signs telling you to feed her. However, you might not have heard how running Mac OS X makes using AppleWorks better.(1)

(1) Just kidding about the dog.
[/quote:280d6d1c31]J[i:280d6d1c31]ust kidding about the dog.[/i:280d6d1c31] Vertaal je ook als “flauw grapje”. Vandaar die rare (1).

:wink:

Heheh ik zie het en ik voel me DOM. ;]