appleworks zet de paginainstelling op 1923 %

AppleWorks zet de paginainstelling voor bep doculenten automatisch op 1923%,dit is voor mij een serieus probleem omdat de printer nu weigert om deze af te drukken, en als ik de pagina instelling op 100% zet ben ik mijn hele tekst kwijt.

Ik denk dat het alleen is bij documenten die ik nog met een oudere versie heb gemaakt ,weet iemand hier iets van ?

Probeer om in een nieuw AppleWorks document, het oude document in te voegen... dit heeft bij mij al veel geholpen bij bestanden die het programma lieten hangen. Je maakt dan een nieuw document met een 'oude' import en dat gaat hoop ik wel goed met printinstellingen, succes!

Bij mij staat het standaard op 2880%. En als ik dat opnieuw wil instellen naar 100% krijg ik een strandbal en is een force quit nodig :x Ook ben ik een document van een halve Mb kwijt waarin mijn albumcollectie stond :x Verder klapte appleworks er onder 10.0 en 10.2 regelmatig uit :x Appleworks is met internet explorer veruit het minst stabiele programma wat op mijn computer staat. IE is microsoft maar wat is de smoes bij Appleworks?

Nou, die [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=5773&highlight=]update naar 6.2.7[/url] heeft in ieder geval het probleem met die albumcollectie opgelost. Kijken of die andere klachten ook verholpen zijn.