Applicatie vraagt om Java 1.4.1, ik heb 1.4.2.!

Hi Apple'ers,

Ik was heel tevreden met Acqlite, programma voor downloaden, maar na mijn update naar 10.3.4. wilde ik hem op starten en toen stond er java requires 1.4.1. En daarna was het afgelopen.

Nu probeer ik te downloaden met Azureus maar dat heb ik nog niet onder de knie. Nu vraag ik me af hoe ik Acqlite (www.acqlite.org) weer aan de gang krijg???

Zijn er op deze mooie dag nog wat techneuten die een antwoord hebben?

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

In het [url=http://www.acqlite.org/forums/viewtopic.php?t=80]acqlite forum[/url] staat dat de developer een beta versie heeft uitgebracht ivm. de java update:

Wellicht dat dit je verder kan helpen?

Nee de 23b versie geeft mij dezelfde problemen................erg kl.te, ik gebruikt het graag!!!!!!

Nou ja ik gebruik wel ff Limewire (pfff weer eindeloos wachten) of Poisoned (met zโ€™n " duidelijke " interface). Acquisition schijnt het ook niet te doen namelijk!!??

Met acquisition heb ik tot op heden nog geen problemen gehad... Dus probeer die zou ik zeggen.

Ps. Heb ook acqlite even geprobeerd n.a.v. jouw post, maar bij mij geeft ie (helaas) dezelfde problemenโ€ฆ Dus wachten op de volgende update, denk ik?

krijg acqlite hier ook niet aan de gang....... acquisition werkt prima hier.

Ik ga het proberen met Acquisition, vond ik eerst ook wel goed maar crashte te vaak, en hoop dat ze snel Acqlite weer aanpassen!

Thanx Mattiman en Strifer, ik laat het nog wel weten of het gelukt is!