applicaties crashen

kheb een klein probleempje... ik heb met Mail en met Safari en camino dat ze zomaar inverwachts stoppen.

weet iemand hoe dit kan? en hoe dit verholpen kan worden?

Heb hetzelfde probleem :( :oops: :x :evil: :cry:

Misschien een fontprobleem. Nieuwe fonts geinstalleerd, andere verwijdert, iets met de Helvetica Neue of Fractions gedaan, Suitcase of een ander fontbeheer programma in gebruik genomen?

[quote:e3c3bf34db="wjgmspeedy"]Misschien een fontprobleem. Nieuwe fonts geinstalleerd, andere verwijdert, iets met de Helvetica Neue of Fractions gedaan, Suitcase of een ander fontbeheer programma in gebruik genomen?[/quote:e3c3bf34db]

neen, niets van dat alles, gewoon braafkes de voorgestelde software-upgraders gedaan, da’s al. 'k was misschien beter eens niét zo :innocent: geweest.

[url=http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=107657]Safari quits unexpectedly[/url]

Schijfhulpprogramma al weer eens gedraaid...............

Bij mij stopt vooral safari ook voortdurend, ik heb al vanalles geprobeert, Mac OS. 10.4 opnieuw geïnstalleerd, tech tool gedraaid, maar al mij programma's klappen er regelmatig uit, safari dus het meest. Zou het iets te maken kunnen hebben met dat 10.4 toch te zwaar is voor een G3, 400mhz, 576 MB? Heeft iemand een tip?

Heb last van hetzelfde probleem op mn imac G5 2ghz OSX 10.4.4. Applicaties houden er mee op of lopen vast. Eerder, op mn imac G3 266mhz OSX 10.1.5 had ik daar geen last van. En ik heb het idee dat hij trager is geworden. Schijfhulpprogramma zegt me dat alles goed is.

Geen plugins in Safari geinstalleerd ?

Ik heb hier ook wel eens last van, soms klik ik dan op een link en Safari crasht, en probeer ik het dan weer opnieuw zelfde verhaal...:S Met Camino (0.84) heb ik hier geen last van en deze crasht zelden eerlijk gezegd. Mail en Voorvertoning willen ook nog wel eens crashen evenals de Dock.

Vooral Mail en Voorvertoning bij veel data, maar goed dit zou toch niet mogen…
Safari crasht vaker dan ik ooit Internet Explorer op XP heb zien crashen de laatste tijd…:frowning:

Ook ik had problemen na de upgrade naar 10.4.4.

Safari crashte regelmatig en zo iets simpels als drag-and-drop van een stukje tekst naar een nieuw mail bericht koste zo’n 30 seconden.

Bij mij werden de problemen veroorzaakt door 2 applicaties: Flip4Mac 2.0.1 en PithHelmet 2.6.2. Alhoewel het de laatste versies zijn zijn er kennelijk toch nog problemen.
Na het verwijderen draait alles weer als een zonnetje!