Applicatiescherm vergroten

Hi OMT-ers

Wij werken sinds kort met met de apparatuur en software van focus rite.
Dit doen wij i.c.m. een 27'' iMac 2011 maar dit is nu een beetje overkill qua schermgrootte, de applicatie wordt redelijk klein op het scherm weergegeven +/-25x15cm nu zoek ik een manier om dit scherm te vergroten want het is zelfs niet leesbaar op een kleine afstand.

Bestaat hier een manier voor?

Btw, de icoontjes om te vergroten staan er niet in en ook de rechteronderkant uittrekken werkt niet.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Dé software van Focusrite?

Welke precies?

[i]Lijst van Mountain Lion compatible software van Focusrite:
[/i]http://www.focusrite.com/answerbase/en/article.php?id=1159

Saffire mixcontrol

[img]/uploads/community/dc4f2cf781b634f1ebcd9e0bf49daae8be44ef15_0.png[/img]

Nee, dat kan bij die Applicatie niet, dat heeft de programmeur uitgezet.

Is er ook een manier om dit te omzeilen? Anders moet er toch echt een andere oplossing komen, dit is echt geen doen.

Nee, er is geen manier, alleen de fabrikant kan dat. Ik zou gewoon even contact opnemen met die mensen, en vragen hoe zij er over denken.

Iemand anders nog een idee? Want ik weet bijna zeker dat er wel programmatjes voor bestaan maar heb geen flauw idee welke.

Volgens mij snap je het niet... de programmeur heeft hier zelf een interface op een canvas getekend en vangt zelf toetsenbord/muis/externe controller interface interacties op. Die is dus niet gekoppeld aan systeemdingen zoals schermgrootte en dergelijke. Dus zelfs al gebruik je een hack om resizen mogelijk te maken, zelfs dan zal je op z'n best het scherm groter maken, waarbij de restruimte grijs is en de interface gewoon linksboven in 't hoekje blijft staan.

Het is geen nette oplossing maar je kan de resolutie van je scherm veranderen of zoomen.

@ Willemien

Het is inderdaad geen mooie oplossing maar het werkt wel, supertip! Thanks