Apps cadeau geven in iTunes

Kun je in itunes ook apps cadeau geven aan een ander? Ik wil namelijk iets aan iemand anders cadeau doen ...

Dat denk ik niet. ;) Het enige wat je kan doen is de app voorstellen via het pijltje onder de downloadknop.

Wat je dus wél kan doen is een iTunes giftcard cadeau doen met een min. bedrag van € 10
Deze kun je kopen in de supermarkt (aan de kassa), De FreeRecordShop, een APR,… :slight_smile:

Muziek kan je WEL cadeau doen... Klik op het pijltje naast de prijs van het liedje of album.

Eens zien of dat ook kan met apps. Moment.

EDIT:
Jammer, met apps lijkt het niet te kunnen zoals met liedjes :confused:

Off-topic: [size=10:f494c5045c]Eerst even lezen hé, voor je met [b:f494c5045c]caps[/b:f494c5045c] aan de slag gaat Cailin Coilleach ;) Ik doelde op het schenken van apps. Ik weet ook wel dat je muziek cadeau kan doen..[/size:f494c5045c]

Hey Niiiiickk, misschien dat je het ondertussen al wel zelf weet, maar vanaf een paar weken geleden kan je wel apps cadeau doen! :)

Apps kun je wel cadeau geven, in de app store op m'n iPad zit gewoon bij iedere app een 'schenk deze app' optie, maar echter heb ik geprobeerd een app te schenken aan een Belg, deze wou de code inwisselen maar kreeg een melding: Deze code is alleen geldig voor klanten van de [?] winkel.
Ben ik nu m'n geld kwijt? Ik ga verder met zoeken, wat ik nu kan doen.

Moet je bij Niiiiiick zijn, die heeft daar ervaring mee! :sarcastic:
De code die jij cadeau doet is geldig in dezelfde iTunes store. Dus als jij de code in de NL-store gekocht hebt en daarmee de app cadeau doet, moet de app/code ook in de NL-store gebruikt worden.