Apps opnieuw downloaden

Hey, ik heb al wat rondgezocht, maar niets gevonden...

Ik heb al een eind een macbookpro en heb eig nog nooit spelletjes op mijn ipod gezet met mijn nieuwe computer. Al de spelletjes staan nog op mijn oude “windows” laptop.

Is er een functie in iTunes waarmee ik alle apps die ik ooit kocht opnieuw kan downloaden?

grtz,
laurent

Op de Windows-computer de [b:2ecbf78ba8]autorisatie[/b:2ecbf78ba8] in iTunes intrekken en op de Mac opnieuw autoriseren.

Je kunt je apps gratis opnieuw downloaden met dezelfde iTunes account.

Waar moet ik op klikken, om ze te downen?

grtz,
laurent

iTunes > Store > Zoek naar beschikbare downloads

Neuh, dat gaat hem niet worden, dat is voor abonnementen...

Gewoon, de iPod aan de nieuwe Mac koppelen (wel eerst alle spellen syncen uiteraard) en dan met een rechtermuisklik op de iPod in het bronnenmenu (linkerkolom) ‘zet aankopen over’ kiezen…

Werkt ongeveer hetzelfde met iPhones overigens…

Ik heb eerst

Store >> machtiging computer >> gegevens ingevuld.

dan heb ik geklikt op zoek beschikbare downloads, maar er gebeurd niks.

grtz, en bedankt voor uw tijd,
laurent

Controleren of alle iTunes Store-aankopen zijn gedownload

Wanneer u iTunes opent, wordt gecontroleerd of u aankopen hebt gedaan bij de iTunes Store die nog niet naar uw computer zijn gedownload.

U kunt dit ook op elk ander moment controleren. Dit is bijvoorbeeld een goed idee als een download is onderbroken.

Controleren of alle aankopen zijn gedownload[list=1:ba86c3234a][:ba86c3234a]Controleer of u bent verbonden met het internet.
[
:ba86c3234a]Kies in iTunes ‘Store’ > ‘Zoek naar beschikbare downloads’.
[*:ba86c3234a]Voer de ID en het wachtwoord van uw iTunes Store-account in en klik op ‘Zoek’.[/list:o:ba86c3234a]
Aankopen die nog niet op uw computer staan worden gedownload.

Psst... nogmaals... als de download al eens is gedaan, dan kan je nog honderd keer controleren, maar iTunes zal zeggen dat de downloads al geslaagd zijn... En gelijk heeft iTunes...

Bedankt voor jullie tijd allemaal, maar het was niet meer nodig,...

Ik denk dat hij kapot is :frowning:
De ronde knop werkt al een tijd niet, en ik dacht om eens op herstellen te klikken. Voordat ik dat deed wou ik graag mijn apps op mijn computer staan hebben, dus vroeg ik het aan jullie.

Ik heb op herstel geklikt, maar hij werkt nu helemaal niet meer. Tijdens het herstel komt er op men iTunes:
De iPod ‘veyske’ kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2006).

Aanzetten lukt nu ook niet meer, ik krijg het scherm dat je de eerste keer krijgt als je je ipod aanzet.

Grtz,
laurent