Apps Touch 2G

Ik zag dat er een Pac-Man lite te verkrijgen was. Ik dus downloaden, installeren en nop. Werkt gewoon niet. Blijkt nu Dat het alleen op de 2G Touch werkt. De betaalde versie zou dus wel werken op de 1G. Gaan we nu apps krijgen die alleen op de 2G werken. Als je deze zou willen hebben moet je of een iPhone hebben of een 2G Touch kopen. Vind ik toch eigenlijk wel jammer. Is er iets gratis om te proberen. Kan het niet, of je moet toch de betaalde versie nemen. Proberen ze zo exclusiviteit te krijgen op bepaalde apps.

Dit soort ontwikkelingen ben ik niet blij mee. Want op deze manier wordt je min of meer gedwongen om te kopen.

Zo dat lucht op. Ik ben hardstikke blij met m’n Touch en wil em niet weg doen voor een 2G. Ik vindt het gewoon nutteloos dit soort akties of aanbiedingen.

Slaat nergens op, de software is gelijk (zolang je de 2.1 versie hebt draaien) en qua hardware maakt het ook bijna geen drol uit; de nieuwe heeft alleen een speakertje ingebouwd en ziet er anders uit...

2.1 heb ik draaien, Verder geen problemen. Zal toch niet zijn dat ie vanwege het speakertje alleen niet kan installeren.

Lijkt me sterk... Volgens mij zit er dezelfde processor in beide versies van de Touch, zelfde scherm, zelfde hoeveelheid geheugen, zelfde software-versie, zelfde snelheidsmeter, ... Alleen heeft de 2e Touch dus zo'n speakertje en de Nike+ ontvanger ingebouwd. Lijkt me sterk dat Pac-man een Nike+ ontvanger nodig heeft om te werken...

Ergo, klinkt gewoon als een ordinaire softwarematige beperking. Tenzij iemand anders er een logische verklaring voor kan geven, zou ik even een recensie bij het programma plaatsen en eventueel een mailtje sturen naar Apple over hoe het zit…

Op de US Store staan inmiddels heel veel klachten over het feit dat het niet op een 1G Touch werkt.

Ben dan toch benieuwd [i:58fe747ac7]waarom[/i:58fe747ac7] het niet werkt op de eerste generatie...