ARA in OSX - Via modem (ARA) contact met OS9-Mac zoek

Beste mensen,

ik zit met een dringend probleem. OSX is prachtig, maar ik moet via het modem bestanden met een OS9-Mac uitwisselen. Vroeger ging dit met ARA (Apple Remote Acces) prachtig, maar met OSX kom ik er niet uit. Heeft iemand een briljant idee? :0

Okki,

Sorry dit is geen antwoord op jou vraag, maar wilde zelf even een vraag plaatsen. Ben al aangemeld als member echter zodra ik inlog kan ik nog steeds geen vraag plaatsen. Dus dan maar via een reactie op jou bericht. Mijn vraag is moet aanstaande Vrijdag mijn examen ACSE (Apple Certified Software Engineer) MacOSX afleggen en nu is mijn vraag heeft iemand dit examen reeds afgelegt?? Zo, ja wat voor een vragen kun je verwachten en weet eventueel iemand een site met proef examens of zo.?? Ben zeer benieuwd op de reacties.

Bedankt,
Marco

Waarom via de modem?

[i:post_uid0]Marco Fabus: Je kan waarschijnlijk niet zelf artikelen maken omdat je niet het mailtje wat naar je gestuurd is hebt beantwoord. Dit is namelijk een "confirmation" mail.[/i:post_uid0]

Adriaan

Edited By Adriaan Mol on juni 27 2002 at 11:52

Ah Adriaan,

bedankt voor het reageren! Waarom de modem? Simpel: die machines staan 50 km van elkaar vandaan, en er is alleen een telefoonlijn tussen die twee. Ik neem aan dat ik dan een modem nodig heb. Daar komt bij dat de te versturen informatie vertrouwelijk is. Dit betekent dat het niet via het internet mag, alleen via een "directe verbinding". Ik wacht je reactie met belangstelling af.

Enne Marco, klik gewoon op "Nieuw" onderaan het scherm. Enne… veel succes met je examen! :slight_smile: