Arabisch schrift in Quark-Xpress??

Wie weet of ik Arabisch schrift in Quark-Xpress kan verwerken? Of heb ik een ander programma nodig? Welke? Vraag geldt voor OS10 gebruik.

Arabisch vraagt veel... :( Ik spreek uit 'Win' ervaring dan even :D .... om te beginnen moet je het toetsenbord op arabisch kunnen zetten in het systeem... das 1 :( ( van rechts naar links ) en dan is het de kwestie dat je een arabisch font setje kan vinden... ( zijn er wel degelijk... ) Toetsenbord instelling is belangrijk omdat je anders steeds van links naar rechts moet tikken in arabisch en das nie fijn....

NB: al op google gekeken ? Bijv. arabic+quark+mac+OSX

succes !!! :wink:

alles kan tenslotte op een :apple:

mss dat iemand iets meer weet....

ik ben bang (heb net gekeken op google…) dat het duur zal zijn op quark
http://www.graphiland.fr/produc_t/produc1.asp?Code=QXP5&CS=Yes

wie weet komt iemand anders nog met een oplossing :?

SUCCES !!!

Ik heb wel arabische melkverpakkingen gemaakt. Wij probeerden altijd via de klant of op wat voor maner dan ook outlines in illu te krijgen. Anders is het echt geen doen. Maak je ontwerp ook van rechts naar links :wink: anders snapt je doelgroep er niets van...

hey,

Jahoor dat werkt
je hebt een extensie in quark nodig, arabic xt, komt volgens mij bij technodesign vandaan.

have fun

Thanks, Ik kan inderdaat een extensie krijgen (870 E) wat een veel betere optie is dan een Arabische Quark te moeten aanschaffen. Heb jij hier trouwens ervaring mee?

Guida :smiley:

ja, maar geen recente, nieuwe versie zal ongetwijfeld beter zijn :)

Je toetsenbord kan je arabisch instellen, de afbrekingen de hele mikmak.
Het lijkt dus alsof je een arabische xpres hebt.
Het werkt perfect alleen een beetje duur :evil:

suc6