Arch postbank

Tja na al die berichten gelezen te hebben van de moeilijkheden met postbank.nl me steeds afgevraagd hoe dat nou kwam. Had tot op heden nergens last van maar vandaag ja nu heb ik het ook. Het probleem we willen wat van de gewone rekening naar kapitaal rekening overschrijven, ging altijd goed maar nu je selecteerd dat je naar de kapitaal rekening wilt overschrijven krijg ineens een fout melding dat je geen goed adres hebt geslecteerd, dat hebben we wel maar op de een of andere manier ziet hij dat niet in safari dit is de fout melding ( U heeft niet alle verplichte velden ingevuld. Controleer of u de velden met een ! heeft ingevuld. (Meldingscode: 14.11.1.21)) Vreemd maar goed netscape geprobeerd lukt niet, firefox ook niet heb wel inmiddels postbank geinformeerd, maar goed dat kan nog even duren iemand nog tips?????? :(

Zo heb nu al een antwoord, tjonge tjonge ( wel vlot ) maar het probleem is dus nog niet opgelost. iemand anders nog een tip, bij netscape geeft hij aan dat de java niet is enabled?

Helaas zijn na een wijziging om de bereikbaarheid van Mijn Postbank.nl te verbeteren een aantal problemen ontstaan. Deze problemen zijn bekend en er wordt hard gewerkt om ze op te lossen.

Helaas kunnen wij u geen termijn geven waarin deze problemen zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

Hr. A.L. Westerhoff
Manager Contactcenter

Heb je in de text die je bij de overschrijving gebruikt wel echt alleen maar letters gebruikt? Ik heb er eens 3 uur over gedaan om er met behulp van een informatielijn achter te komen dat ik in dat vakje een uitroepteken had gebruikt. De foutmelding was verkeerde TAN code... dus die foutmelding verzint gewoon zelf een euvel at random.

Succes

Huinrose, text is niet nodig omdat dit een overschrijving is van lopende rekening naar een spaar rekening, je selecteerd dan girospaarrekeing opnemen od inleggen, dan geeft hij alle velden vanzelf aan, en daar zit nou net de fout als je dan op verzenden klikt krijg je de foutmelding.

Geen tip, helaas .... :sealed:

Zelf vorige week ook willen overschrijven van mijn plus naar giro.
Maar 't lijkt erop dat de Giro graag je geld op de spaarrekening wil behouden…
Ook bij het opzeggen van girotel stuitte ik op dezelfde problemen.

Om uit te sluiten dat het aan mijn persoonlijke instellingen ligt heb ik als ultieme poging mijn mac helemaal geformatteerd en opnieuw geinstalleerd met de nieuwste updates.

Helaas ook dat bood geen soelaas. Daarmee is voor mij duidelijk dat het in ieder geval niet aan mijn systeem ligt. Misschien een conflict tussen de software van de Postbank en OSX (maar ik verdenk de heren er bij de Postbank eerder van inferieur programmeer werk). Kortom de heren bij de Postbank hebben nog een klusje te klaren.

't Kost de Postbank in iedergeval wel klanten.
Ik heb geen tijd meer om op de politiek van de Postbank te wachten en ben inmiddels overgestapt naar de Rabobank en er ligt een opzegging voor de Postbank klaar.

Ik wil geen reclame maken hoor maar Oeps dat was wel een eyeopener zeg… 8)
Internetbetalingen zijn bij die bank (rabo) zijn veel overzichtelijker en hun programma werkt vooralsnog vlekkeloos samen met OSX. Vlekkeloos betalen en geld van je rekening halen via internet kan dus wel, maar ja niet via de Postbank!

Groet Douwe-Jan

Tja tot nu werkt de ABN ook goed, maar de postbank hebben we tot nu geen enkel probleem mee gehad, hoop wel dat ze het gauw oplossen, maar ben alweer bang voor als Tiger uit komt.

[quote:6a52b59417="MacEagle"]Tja tot nu werkt de ABN ook goed, maar de postbank hebben we tot nu geen enkel probleem mee gehad, hoop wel dat ze het gauw oplossen, maar ben alweer bang voor als Tiger uit komt.[/quote:6a52b59417]

Dan heb je zeker al een tijdje geen geld overgemaakt van je plusrekening naar je standaardrekening. Die bug is al ruim 4 weken in de lucht en bekend zie hier:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=39192&highlight=postbank

de oplossing die in de lange tread staat is dus:

[quote:4a7eff2dcc]
Het lukt wel als je naar raadpleeg rekening gaat en dan spaarrekening aanklikt en daar staat een link om bij over te schrijven van giro naar spaar vv
Moet lukken
[/quote:4a7eff2dcc]

Om trouwens bij je internetspaarrekening te komen moet je die direct in het begin kiezen.
Het handige tabblad werkt niet.

Jongens,

namens mij en me vrouw harstikke bedankt, via die link gaat goed, en ja invervolg zal ik de linkje op het forum beter lezen, hier kan nu een slotje op.

Nogmaals bedank :mrgreen:

de overstap van postbank naar een echte bank was wel een goede!

geld overmaken gaat bij de rabo en abnamro sowiezo stukken sneller als bij die trage giro rekeningen BAH!!!