ARD op Xserve

Hoi,

Ik heb net wat met Apple Remote Desktop zitten spelen, en voor thuis in het netwerkje werkt het prima! Is echt een leuk programmatje!

Maar de echte reden waarom ik het heb is eigelijk om mappen te wissen in mijn websites!
Ik heb een paar hostings op de Xserve (met Panther) van een vriend van me…
Maar via dreamweaver kan ik geen mappen wissen in mijn websites, probleem met permissies!

Dus wou ik het zo doen, maar nu raak ik niet binnen op de Xserve met mijn accountgegevens!
Hijzelf weet het nu ook niet precies, hij werkt wel veel via ARD, en denkt dat je administrator moet zijn om via ARD te verbinden met de server!

Weet hier iemand meer van?
Trouwens, de iMac thuis kan ik zonder probleem besturen, maar de 12" 1,5Ghz pb van mijn vriendin doet moeilijk!
Bij delen staat remote desktop aan, met alle opties aangevinkt!Met of zonder firewall raak ik er niet in! Berichten sturen kan ik, chatten, scherm delen, maar observeren of controleren niet!

Je zult wat wijzigingen in de firewall moeten doorvoeren aan de kant waar de XServe staat. Zie dit artikel van Apple: [url=http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106847]Apple Remote Desktop: Connecting through a firewall or NAT[/url]

Tja, precies kan je alleen verbinden met accounts die staan ingesteld als 'admin'