artiest eerst??

Itunes is mega ,echter ik stoor me al jaren aan het feit dat colum 1 --->> naam is. Ik heb al veel geprobeert maar ik krijg het niet voor elkaar om artiest naar de 1ste colum te krijgen.

is daar een trucje voor?

euhm ik kan het mis hebben hoor maar die kolommen kun je toch gewoon verschuiven door erop te klikken , muis ingedrukt te houden en te droppen op de plaats waar jij ze wilt hebben. :? 8)

1 kolom is het vinkje, en volgens mij kun je die niet wegkrijgen. maar "naam" kan dan toch gewoon naar de 1e (2e) plek worden gesleept.

Edit:

Gmp - je hebt gelijk… kennie…

(niks gezegd :o )

behalve de colum met naam!

[quote:7d17e28c2b="Jør"]1 kolom is het vinkje, en volgens mij kun je die niet wegkrijgen. maar "naam" kan dan toch gewoon naar de 1e (2e) plek worden gesleept.

(klik op naam in de titel, en sleep naar links)[/quote:7d17e28c2b]

ik weet natuurlijk dat je de colummen kan verschuiven, echter colum ‘naam’ niet net zoals het vinken colum zit deze vast.

een ergenis van jaren :x

Zou idd moeten kunnen! Net als selecteren op album-afbeelding trouwens (zoiets als jewelcase is prachtig - waarom niet een standaard onderdeel?). Nog meer verbeteringen? Misschien kunnen we Apple even mailen... :o

niemand? :(

soory hoor maar kan hem hier gewoon slepen

[quote:b2d9a680b2="thijsbrg"]soory hoor maar kan hem hier gewoon slepen[/quote:b2d9a680b2]

Screenshot? :stuck_out_tongue:

[quote:fd8ca12bac="thijsbrg"]soory hoor maar kan hem hier gewoon slepen[/quote:fd8ca12bac]

zien is geloven.
Het is me nog nooit gelukt met welke versie dan ook