Artwork tonen bij afspelen muziek in iTunes

Misschien een stomme vraag, maar wie weet…

Sinds Coverflow verdwenen is uit iTunes (eeuwig zonde) vraag ik me af of er een andere mogelijkheid is om het artwork van het album dat je speelt fullscreen te zien. Zoals het nu is vind ik het zo onrustig en niet mooi.
Via Plex kan het wel, maar ik wil gewoon via iTunes mijn muziek afspelen. Ik heb m’n Mac Mini op m’n tv in de woonkamer aangesloten en vind het daarom mooi om tijdens het afspelen een mooi rustig scherm te zien met het artwork (en niet die vreselijke grafische opties die iTunes biedt)

Is er een oplossing voor, of is het een gevalletje: jammer?

Het enige wat ik kan vinden wat in de buurt komt van een oplossing is de mini-speler (alt + cmd + 3). Maar dat is niet bepaald schermvullend.
Wat je eventueel kan doen is het gebruiken van de visuele effecten in iTunes onder Weergave > Visuele Effecten. Als je de standaard effecten niet mooi vindt omdat je misschien op zoek bent naar iets minimalistisch, raad ik de visualisaties van Wowlab aan: http://wowlab.net/index.php?ref=study-visualizer-jp

Het is verborgen en slecht gedocumenteerd maar met Command-klik op het minuscule artwork venstertje (naast het voortgangsvenster bovenin je iTunes-venster) krijg je een schermvullende afbeelding van je artwork. :smiley:

Je kan het fullscreen artworkvenster ook verkleinen door aan een zijkant of hoek te slepen. Dit venster ‘zweeft’ altijd boven alle andere programmavensters. Wat mij betreft mooier, rustiger om te zien, dan de iTunes minispeler. (Edit: Maar die minispeler kan je onderin je scherm plaatsen, zodanig dat het witte vlakje met de volgende nummers niet te zien is, waardoor het ook rustig oogt.)

Dank! Ga het meteen proberen.