asanté en speedtouch home (alcatel)

Hey,

Ik zou graag mijn poorten 6881-6889 willen forwarden naar men comp.
Maar ik weet niet hoe ik op mijn modem kan geraken (Speedtouch home, ethernet).
Blijkbaar is het daarvoor 10.0.0.138 (staat in hun handleiding)
Nou ik heb nu wel een probleem want mijn router zit ertussen,
daar kan ik wel op de configuratie dat is een asanté, voor die heb ik een prob , waar kan ik het wachtwoord vinden?

Alvast bedankt
benj

(P.S.= Moet ik ze eigenlijk wel alletwee forwarden?)

Even de router er tussen uit halen en via een utp kabeltje je comp direct op het modem aansluiten. Dan kun je via je browser de instellingen aanpassen. Overigens moet je het forwarden va je poorten instellen in de router... maar ja.. je zal dan wel het password nodig hebben.. anders zal je de router moeten resetten naar de fabrieksinstellingen.

volgens mij is dat passwoord niet veranderd geweest, waar kan ik die dan vinden?

nou , nu zit ik direct vorbonden met modem op net. Blijkbaar is het niet 10.0.0.138 wat moet ik doen om hem te configureren.....(10.0.0.135 ook al geprobeerd)

kheb gevonden hoe ik erop kon (na lang zoeken op net) ma nu wat moet ik doen om die te forwarden?

of moet ik allen router doen? ik ga proberen die al te doen

mijn router is geconfigureerd (eerlijk gezegd zie ik geen verschil in torrent) moet men modem ook?

edit: mis moet ik ff wachten dat ie op gang komt?

Weet iemand het ip van mijn router (vanop modem) , de configuratie van mijn modem die ik wel langs terminal (in vorige topics gelezen)