Associatiespel (Deel 1)

2408 - Ach ja, De Renner. Het is al weer een tijd geleden dat ik dat boek van Tim Krabbé heb gelezen. Op deze fiets zou de prestatie nog groter zijn.

2409 - met dit vespa-brommertje met slechts 2409 KM op de teller hoef je je niet meer moe te maken.

2410 - Zo’n Vespa… tja… dat Italiaanse merk maakt regelmatig sleutelen wel noodzakelijk. Dus maar gauw even het manual downloaden en uitprinten. En met zoveel pagina’s ook gelijk even een nieuwe cartridge bijbestellen.

2411 - Passen die inktcassettes ook in mijn Canon pixma G 2411 printer ?

2412 - Als je die Brother cartridge in die printer probeert te drukken, dan krijg je vast vonken. Daar heb je geen bougie voor nodig.
:wink:

2413 - Dan heb je natuurlijk ook wel bougiekabels nodig zoals bv. de bougiecord 2413.

2414 - Zonder bobine is zo’n bougie maar een nutteloos stukje ijzer en keramiek.

2415 - als door bougieproblemen en dan steeds maar herstarten je accu leegraakt dan heb je misschien wel een MCA 2415 auto-acculader nodig.

2416 - En na zoveel leuke jaren… het slot erop

2417 - Zouden we met deze master lock 2017 sleutel die afsluiting niet kunnen deblokkeren ?

Indien dat niet lukt , dan wie weet waar of wanneer maar we komen mekaar nog ergens wel tegen. En , Night , bedankt voor je goede zorgen voor dit forum.

2418 - Ik vrees het ergste, de vuilniswagen staat al klaar. Ik denk niet dat het forum gerecycled wordt.

2419 - Laten we vooral met de nodige knallers afluiten dan!

2420 - Afsluiten met een knal? Hier heb je d’r een :slightly_smiling_face:

2421 - Leggen we eerst nog vast tapijt Jabo 2421 zodat het forum zachtjes te ruste kan gaan ?
https://www.debosschetapijtschuur.nl/tapijt/jabo-2421-120/

2422 - Dit lijkt me wel geschikt om op de ondergang van het forum te drinken, uiteraard na het vuurwerk (ik ben niet levensmoe).

2423 - Nog wat vuurwerk voor ome-kor, zolang het nog kan hier!

2424 - Om daar geen enkel detail van te missen ga ik me vandaag nog een Lindberg Spirit 2424 bril kopen.

We gaan hier verder. Tot straks!