ASUS modem voor Mac

Hey,

Binnenkort ga ik een nieuwe PowerBook kopen, op dit moment heb ik nog een gewone Compaq laptop. Ik gebruik een USB ADSL modem van ASUS (AAM600UG). In het bijgeleverde boekje staat alleen de installatie van de drivers beschreven voor Windows (95…XP) maar niets voor Mac. Wil dit dan zeggen dat ik ook een nieuwe modem zal moeten aanschaffen?

Mvg
Pib

Deze dus: http://www.asus.nl/products/communication/adsl/aam6000ug/overview.htm

Geen idee, maar als de modem net zo werkt als de site zou ik maar een nieuwe scoren. Ethernetmodems geef ik sowieso de voorkeur aan. Ik heb nog nooit een USB modem aan de praat gekregen op een Mac.

Inderdaad: geef mij maar een ethernet modem... Hier kan je makkelijk een router tussen zetten en voila... het thuisnetwerk is geboren! :D

En die dingen kosten geen drol tegenwoordig.

[quote:d44f054c7c="mvdenberg"]Inderdaad: geef mij maar een ethernet modem... Hier kan je makkelijk een router tussen zetten en voila... het thuisnetwerk is geboren! :D[/quote:d44f054c7c] Das waar, maar op kot kan ik niet veel doen met een netwerk :D Daarmee, ding werkt nog goed, dus beetje jammer als ik nieuwe moet kopen, ook al kost het niet veel meer tegenwoordig (een 100 euro of zo?)...

Pib