ATI 9800 is PC card upte graden naar Mac versie?

http://www.ati.com/support/drivers/mac/macosx-radeon9800-110.html

Zou je met dit file een PC card kunnen upgraden naar een Mac versie voor in een G5?

hey

upgraden zal ongetwijfeld kunnen, maar voor een G5??

geen idee chck xlr8.com ff

suc6

je zult de kaart moeten flashen met de software die ervoor is geschreven voor de mac, dus eigenlijk volledig flashen. Vaak is het wel mogelijk, maar zoek het eventjes goed na, en je loopt er natuurlijk wel een risico mee!

www.louer.nl

bij de links staat hoe je kunt flashen

naar aanleiding van dit onderwerp wou ik eens kijken hoeveel zo'n nieuw ATI kaartje (mac versie, niet flashen) nieuw kost. op de apple site vond ik niets, www.macline.be ook niet www.x-alt.be ook niets www.i-t-pro.be ook niet! Waar zijn er dan retail ati kaarten te koop???

hmm :?

Bedant Deckard. http://24.13.240.153/overclock/mbtoolkit.html daar staat wat, maar voor de 9800 nog in beta

ateazz; op xlr8.com gezicht maar kon niet iest concreet vinden. Mede daardoor de link voor de firmware maar nergens wordt er gesproken over een PC OEM naar Mac versie te flashen

Ik zal de site voor eventuele update in de gaten houden.

bedankt alvast

[quote:9a3a1b4195="boesboes"]naar aanleiding van dit onderwerp wou ik eens kijken hoeveel zo'n nieuw ATI kaartje (mac versie, niet flashen) nieuw kost. op de apple site vond ik niets, www.macline.be ook niet www.x-alt.be ook niets www.i-t-pro.be ook niet! Waar zijn er dan retail ati kaarten te koop???

hmm :?[/quote:9a3a1b4195]

www.alternate.nl

[quote:7a924d8662="Ganymedus"][quote:7a924d8662="boesboes"]naar aanleiding van dit onderwerp wou ik eens kijken hoeveel zo'n nieuw ATI kaartje (mac versie, niet flashen) nieuw kost. op de apple site vond ik niets, www.macline.be ook niet www.x-alt.be ook niets www.i-t-pro.be ook niet! Waar zijn er dan retail ati kaarten te koop???

hmm :?[/quote:7a924d8662]

www.alternate.nl[/quote:7a924d8662]

euh kijk ik niet goed ofzo
maar ik zie niet echt mac kaarten.