ATRAC3plus waar te downloaden?

ik ben gelukkig met m'n w800i en ben blij met de mogelijkheid direkt een muziekspleler te hebben, maar ... de bijgeleverde software "pc suite" draait niet op de Mac.

Heeft iemand een idee hoe ik wel mp3-tjes kan overzetten?
(Mijn iMac draait op Max OSX 10.3.9, heb airport en bleutooth.)

Ik heb nog geen ervaring met iSync (ben bang dat al m’n telefoonnummers uit m’n telefoon verloren gaan)
Ik heb wel de w800i met de usb kabel direkt aangesloten en mp3’s versleept, maar kan er via de telefoon niets mee. Ik kan ze trouwens niet eens vinden?

Ik hoorde bij Dixons dat er een programma “ATRAC3plus” te downloaden is, die ik nodig heb. Maar hoe ik ook zoek, ik kan het niet vinden.

Iemand suggestie’s?

alle ideeen welkom,
kan ik helemaal super genieten,

Is sony dan niet van hun atrac formaat afgestapt voor de w800i? Bij hun gewone mp3 spelers doen ze dat nochtans wel. daarop is mp3 formaat ondersteund.

tja, wist ik 't maar!

ik hoop nog steeds op enige hulp.

(Anders maar eens contact opnemen met Sony, maar ik heb meer vertrouwen in dit forum met de Mac-users)

fforfun

se w800i synct gewoon via isync agenda, adresboek en todolist en hij begrijpt gewoon mp3 en aac

Ik zou eigenlijk ook graag weten of er zo niets bestaat... Ik heb al herhaaldelijk gezocht maar nog niets gevonden. Nu moet ik altijd naar mijn Vaio om mijn NW-HD1 te updaten :s

Ik heb een k750i en die is in princiepe gelijk aan de w800i dus de kans is groot dat het net zo werkt. Gewoon de usb kabel in je Mac steken, dan mount je memory stick. Dan kun je er muziek heen slepen, wel in de goede map gooien! Unmounten en je telefoon ziet de muziek. Zonder unmounten deed 'ie het bij mij ook niet.

hoi kenmasters, dat klinkt goed. Kan je iets duidelijker (voor een leek (ik dus)) zijn?

wat is mounten en unmounten en hoe kom je in de de juiste map?
Welke map?
Want, is de map dan onderverdeeld?

Toen ik 'm met de usb kabel (telefoon naar Mac) op het bureaublad zag, zag ik geen mappen.

Het is me overigens wel gelukt om via bleutooth enkele nummers over te zetten, maar dat gaat verdomde langzaam. Kan je in de kaart eigenlijk ook een onderverdeling (playlists) maken voor soorten muzeik, zodat je niet alle genres door elkaar krijgt?

alvast bedankt,