Audio bestanden -> Nokia 6600

Wil graag audio bestanden naar m'n Nokia 6600 sturen via bluetooth. De telefoon kan ze alleen niet afspelen. De formaten die ik heb verstuurt zijn: .mp4, .wav en, m.4a

Is er ook al een oplossing om via m;n mac door de bestanden op de nokia de browsen alla de finder?!?!?!?

Joost

Ik heb een motorola, en ik wil ook mp3 op mijn telfoon zetten, maar vanuit quicktime kan ik ze niet opslaan als .mp3.

Of kan dit wel…

Jurriaan

Nokia kent alleen AAC en MP3 voor zover ik weet. De mp3's kun je gewoon met de bluetooth filebrowser overzetten. Nokia AAC is niet hetzelfde als Apple AAC. Nokia gebruikt iets van 'raw' AAC, hetgeen bij mijn weten alleen door dat audiotool van Nokia zelf kan worden overgezet (ofwel Wintel only).

Ik heb een utility om het op een Apple te converteren nooit kunnen vinden.

geluid exporteren vanuit quicktime naar aiff of wave en dan importeren in iTunes (instellingen wel zo zetten dat als mp3 wordt geimporteert)

of wrs is er ook een eenvoudigere mannier :slight_smile:

Kan ik de bitrate van bestaande MP3's verlagen om zo meer ruimte over te houden op mn 3650?? Volgens mij hoor je t verschil op zo'n telefoon toch niet tussen 128bit of 96 of evt. nog lager...