Audio bewerken

Beste Allemaal,

Weet iemand een (freeware) programmaatje te vinden die onder Os X makkelijk bv. aiff bestanden kan bewerken. Knippen, plakken, fade in en out is eigenlijk al voldoende.

Ik word niet echt wegwijs op versiontracker (geen goede site als je niet betaald…) dus heeft iemand en kant en klaar antwoord?

Groeten,
Reinier

Ik heb cacaphony v1.2 (shareware) en daarmee gaat da wel. Ik denk dat ik da van ne Macfan cd gehaald heb maar ik wil het je wel bezorgen.

Greetz

Laat iets weten

Ik heb het online gezet, laat me weten of je het wil en dan zeg ik hoe te downloaden

greetz

ROXIO JAM is de oplossing, ik werk er pas mee en ik ben echt een leek op dat gebied maar het werkt perfect :wink:

[mod:9c38f6b71b="MacAttack"]Jaja wa hebben ook een afdeling Audio, vandaar is deze verplaatst[/mod:9c38f6b71b]

Ja Rune, ok, zeg me maar waar ik het kan downloaden...

mail me maar op info@reinier.ws

Maar je zegt wel dat het shareware is… wat zijn de restricties als je niet betaalt?

Gewoon wegklikken...

Je kan het hier downloaden.

Laat weten als je het hebt…

Greetz

En? heb je het? werkt het?

[quote:bb071fe565="Ja Rune"]En? heb je het? werkt het?[/quote:bb071fe565]Hoho, niet zo snel... zo vaak kom ik hier niet :)

Maar ik het het nu binnen, kga het even uitproberen !

Yess, dit is het helemaal !! Soort van Peak, maar dan voor X ! :D

Waarom staat dit niet op versiontracker !?

[quote:62e64be2d6="Reinier"]Yess, dit is het helemaal !! Soort van Peak, maar dan voor X ! :D [/quote:62e64be2d6]

ik heb sinds zojuist Peak ook onder X draaien :slight_smile:

[quote:d320e83786="GodzillaPresley"]

ik heb sinds zojuist Peak ook onder X draaien :)[/quote:d320e83786]

hmm, echt waar? Maarja, Peak is toch gewoon Software (dus -> betalen) ?

klop, ik heb de 14-dagen trial.

Maar ik heb nu ook cacaphony, dankzij jou :wink: