Audio cd kopieren

Misschien een hele stomme vraag, maar hoe kan ik nu heel simpel op mijn Imac met OS X.2.4 een audio-cd kopieren zonder dat ik eerst heel de handel in Itunes moet importeren. Disk copy ging ook niet al te best...

greetz,

Koop Toast. Geniaal goed brandprogramma.

Standaard in OSX kun je branden met DiskCopy en iTunes, that’s it.

[quote="passenger"]Koop Toast....[quote]

:wink:

[edit] BBcode [/edit]

Mijn brander wordt niet ondersteund door Apple, maar volgens mij kan je heel makkelijk alle bestanden/tracks van de cd kopieren naar de HD door ze gewoon te slepen. Daarna stop je een leeg ceedeetje erin, gooi de bestanden op de lege cd zeg tegen de finder; brand als audio! En klaar! Toch?

Toast is een mooi programma, maar vrij prijzig om alleen wat audio cd’s te branden.

Je kan een afspeellijst aanmaken en daar de cd naar toe slepen Dan komen ze niet in je bibliotheek en je kan meteen branden[color=darkred:169a1eafe9][/color:169a1eafe9]

8)

Heb ik gedaan een afspeellijst aanmaken, maar bij mij komen ze ook in de library..

je kan ook gewoon een map of file in de finder branden hoor. Hoe doe je dit? Je gaat in de finder naar 'weergave' en dan 'pas knoppenbalk aan' selecteren; Nu sleep je gewoon het brand ikoon naar de knoppenbalk.

Vanaf dan moet je gewoon de file of map naar het ikoon slepen in de knoppenbalk van een finder venster en ‘brand CD’ in ‘Archief’ slecteren.