audio cd wordt niet meer herkend in iTunes, help please

Werk onder windows, bij administrator komt de cd zoals het hoort tevoorschijn in iTunes. Onder mijn usernaam verschijnt de cd niet!! Bij bewerken voorkeuren staat het vinkje aan bij Itunes als standaard afspeler gebruiken aan. Verder werkt iTunes net als anders. Het lijkt er op dat op de een of andere manier iTunes niet als standaard speler onder mijn usernaam wil draaien.

Wat wel gebeurt dat zowel onder administrator en onder mijn inlog bij het opstarten hij steeds vraagt om aantegeven of iTunes als standaard speler gebruikt moet worden. Ook als ik onder administrator hier ja zegt komt het de volgende keer bij het opstarten weer te voorschijn, ook als ik aanvink van niet meer vragen.

Wie kan mij helpen, het heeft altijd prima gewerkt.

Kijk eens bij andere players zoals Windows Media player en Winamp en vink daar bij de voorkeuren even de opties om het te gebruiken als default CD en Mp3 speler uit. Het kan zijn dat b.v. Winamp na het inloggen opstart in de achtergrond (zie system tray icoontje) en zichzelf als default player rekent.

Voor zover ik kan zien staan die allemaal uit

Ook bij de bestandsassociaties?

Bij de eigenschappen van het CD-station kun je iets aan/uitvinken voor : automatisch invoegen/afspelen bij inleggen CD. lekker cryptische omschrijving, dat weet ik nog wel. Standaard staat dat vinkje overigens aan.
Of geef jezelf admin rechten en ga nooit meer het internet op.