Audio cd's

Yo! Als ik een audio cd wil branden vanuit i-tunes (6.0.2.) of Toast 7.0 stopt de brander ermee, zo ongeveer op het einde. Laat mij in totale ontreddering achter :? Data cd's branden gaat oké maar de audio wil maar niet lukken.

Iemand suggesties?

Heb een soort gelijk probleem met Toast op mijn Mac Mini. Wil ik een audio CD branden dan krijg ik na een tijdje de melding dat de data sneller wordt aangeleverd dan de brander aan kan, vervolgens stopt Toast met branden en ben je een CD-R armer.

De instellingen voor het branden van een CD staan in Toast standaard op “Best”, en die heb ik terug gedraaid naar een mindere snelheid. En dan gaat het wel prima.

Zou dit ook eens proberen. Of mogelijk dat iemand de echte oorzaak van dit probleem kent en een betere oplossing weet, dan hoor ik het in ieder geval graag.

Succes!

Wanneer ie aan het einde kapt, zal ie zeker gewoon afspelen. Een muziek CD heeft itt een data CD geen inhoudsopgave die goed moet zijn. Blijft wel lastig natuurlijk als iets niet goed werkt. Wil je er niet teveel opzetten?

Eerst eens Toast upgraden tot 7.0.2.