Audio van DVD - Audio-bestanden van DVD halen

Wie weet hoe ik de audio-bestanden van een muziek-DVD kan halen en op een CD kan branden? Uiteraard is dit voor persoonlijk gebruik bedoeld.

Als het bestands-formaat op de audio dvd [i:post_uid0].vob[/i:post_uid0] is dan kun je daar geen audio uit extraheren. Ik heb er zelf ook al naar gezocht maar heb tot nu toe nog niks kunnen vinden.

Ik zie op de DVD maar twee mappen: AUDIO_TS en VIDEO_TS. Beide mappen zijn leeg. De DVD is trouwens een fantastische registratie van een concert van Don Henley.

"DVDExtractor" kan mogelijk wat voor je betekenen, die splits de .vob bestanden in het video en audiokanaal. Hierna moet je de audio nog wel verder bewerken met "mAC3dec". Beide progs zijn her en der op internet te vinden.

Het kwartje van Kok valt, het was al laat toen ik de eerste reactie plaatste, jullie zoeken natuurlijk OSX proggies! ???
Sorry jongens, gewoon dit mailtje negeren.

o dit is vrij simpel hoor om van DVD audio er af te halen ik heb het programma 0SEx 0.0101a5 om de DVD te bevrijden van de scc code en om de files te splitten in mpeg2 en losse AC3 bestanden om te zetten. je moet alleen om de audio om te zetten in Mp3 formaat mAC3dec er over heen halen, je hebt er eigenlijk wel een G4 voor nodig want ik deed dit een tijdje geleden nog op mijn verkochte imac G3 en daar is het echt gruwlijk traaag. het programma 0SEx 0.0101a5 kun je niet krijgen op limewire en ik kan ook niet zeggen waar je hem kan krijgen want die app is illegaal je moet ff kijken in je zoekmachien of in google en typ dan 0SEx of mac DVD