Audiowerk2 (PCI) versus USB interface?

Heb hier een pre-productie setup en kan nu voor weinig een Audiowerk2 kaart overnemen. Ik heb al een USB interface van Tascam (U-122).

Los van MIDI (zit natuurlijk niet op Audiowerk, wel op Tascam): welke kaart zal de beste audioprestaties leveren?

Thnx!

Ik zou eerder voor FireWire kiezen als het om Audio gaat en extern. Ben zelf overgestapt van een Audiowerk8 naar een M-Audio FW410. Heeft welliswaar ook een MIDI interface maar ik had nog een amt8 van Emagic/Apple

ik zou je geld in je zak houden en nog even bij de tascam blijven. de audiowerk is al een wat ouder ontwerp met oudere AD/DA convertors.

als je naar PCI wilt spaar dan even door voor een RME kaartje. veel en veel beter. en anders inderdaad firewire, bijvoorbeeld een presonus firebox. M-audio kan natuurlijk ook. krijg je tegenwoordig ook nog protools bij.

[quote:93f23e132e="joostovermars"]. M-audio kan natuurlijk ook. krijg je tegenwoordig ook nog protools bij.[/quote:93f23e132e]

Hmm, dat zie ik nergens staan, dat je PT bij een M-audio interface krijgt.
M-audio is wel compatible geworden met Protools maar volgens mij moet je het er los bijkopen.

Paul.

Ik heb de Audiowerk2 kaart en die is erg fijn, maar let op:

Hij werkt t/m Mac OS X 10.3.5, daarna alleen op Tiger.
(Dus niet op Mac OS X 10.3.6 - 10.3.9)

[quote:3034ddc3cd="Sixer"]Ik heb de Audiowerk2 kaart en die is erg fijn, maar let op:

Hij werkt t/m Mac OS X 10.3.5, daarna alleen op Tiger.
(Dus niet op Mac OS X 10.3.6 - 10.3.9)[/quote:3034ddc3cd]

Da’s gek, want ik heb m hier prima op 10.3.9 draaien…

Maar goed, ik ga eens stoeien met beide kaarten :wink: dank allen