Auto start cd maken met apple

Beste,

Onlangs heb ik een auto opstart presentatie cd gezien (voor de pc), die als volgt werkt.

De gebruiker doet de cd in de cd speler van de computer en vervolgens wordt het gewenste programma gestart.

Kan dit ook voor de apple, een mooie, strakke auto opstart cd? Met voorkeur platform onafhankelijk of .pdf.

Alvast bedankt,

Eko

Met Toast kun een een opstart CD maken. Voor beide platforms. Voor Mac geef je het aan in toast zelf, en voor PC shrijf je een autorun met simpletext.

Beste ook waarin een programma als bv. acrobat reader automatisch wordt opgestart? Of zelfs het document wordt geopend wat op de cd staat?

Zodat de gebruiker meteen een bepaalde file/document kan openen?

Alvast bedankt,

Eko

Het Programma moet dan wel op te computer staan om te werken. dan is het aan wijzen van het op te starten document voldoende....

Toch is het wel verstandig als je zo een cd maakt een Read Me file te maken.
Niet iedereen is erg goed in het bijhouden van updates.
Dus de laatste versies van Acrobat Reader voor Mac en PC erbij is geen overbodige luxe

En als ik het document meteen wil laten opstarten zonder dat enige software van de gebruiker nodig is?

Sorry voor de omschrijving, misschien een beetje vaag…

Alvast bedankt,

Eko

Dat is niet echt mogelijk of je werkt met flash en maakt Flash Generator programmas. Dit zijn StandAlone applicaties die je vanuit Flash voor Mac en PC apart moet exporteren.......