Automater programma starten/afsluiten+

Ik laat automater automatisch starten bij opstarten, maar hoe kan ik hem zo instellen dat ie de opdracht ook vanzelf uitvoert (ipv dat je moet activeren) en automator ook weer afgesloten wordt (ipv dat je appletje-Q moet doen? Iemand een idee? :?

De takenreeks die je hebt gemaakt bewaren als 'programma'. Deze kun je in bij inlogopties, bij opstarten toevoegen.

Het programma kun je gebruiken net als ieder ander programma uit je programmamap. Zelf heb ik een back up script geschreven, werkt prima.

[quote:478f276bbb="G4"]De takenreeks die je hebt gemaakt bewaren als 'programma'. Deze kun je in bij inlogopties, bij opstarten toevoegen. [/quote:478f276bbb]

Ja, dat heb ik ook gedaan, maar hoe kan ik in animator (opdrachtenreeks start niet van zelf, animator wel) de takenreeks direct laten starten, zonder dat ik iets hoef te doen + weer laten afsluiten van animator. Of doe ik iets verkeerd. Ik heb bij inlogopties in accounts het toegevoegd?

Voor de takenreeks 'start programma' toevoegen. Deze kun je vinden onder de Finder taken.

Oke, thanks, is er ook een 'sluit programma af' optie?