Automatisch copy van verstuurde mail naar andere account sturen

Iemand enig idee of het volgende mogelijk is: ik stuur een mail en van die mail wordt automatisch een (blinde) copy verstuurd naar een ander emailaccount of evernote.

Ik gebruik mail 6.2

Alvast bedankt.

Lastige vraag … een kopie naar jezelf sturen is heel eenvoudig (Mail Voorkeuren ? Nieuw ? Verstuur automatisch {kopie|blinde kopie} naar eigen e-mailadres) maar een kopie naar een ander adres sturen wordt misschien wat moeilijker.

Ik zit te denken dat dit via regels te doen zou moeten zijn, maar als ik daar eens even naar kijk loop ik wel tegen het probleem op dat het niet mogelijk lijkt om in de regels op te nemen dat alleen berichten in een bepaalde postbus meegenomen moeten worden. Ik kom niet verder dan dit:
[img]/uploads/community/c3076aa3e13338a8417afd621caf0245ca2748c5_0.png[/img]
maar durf dit niet te proberen omdat ik bang ben dat ik dan al m'n verzonden mailtjes weer terug zal moeten zetten waar ze origineel stonden :)

Gaan we proberen !

Bedankt voor de hulp.

Veel succes, hoewel ik denk dat het niet gaat lukken. Tenminste, niet in Mail — in bijvoorbeeld [url=http://www.mozilla.org/nl/thunderbird]Thunderbird[/url] kun je regels voor elke postbus apart instellen, en dan zou het zonder veel moeite moeten kunnen. (Waarbij ik wel moet opmerken dat ik van Thunderbird overgestapt ben naar Mail vanwege de vele betere Mac-integratie van dat laatste programma :))