Automatisch nummers laten veranderen met hoofdletters

Is er een manier om ieder woord in iTunes met een hoofdletter te laten beginnen? Sommigen nummers zijn bij mij kleine letters en andere met hoofdletters. Ik zou graag zien dat alle nummers en artiesten met hoofdletters beginnen. Is het mogenlijk want om alles zelf aan te passen is teveel werk?

In Automator bij het onderdeel [i:012aa34d2e]iTunes[/i:012aa34d2e]. En dan [i:012aa34d2e]Wijzig notatie van iTunes-nummers[/i:012aa34d2e], met deze taak wijzigt u de hoofdletters/kleine letters in de namen van de opgegeven iTunes-nummers.

Als je Automator hebt natuurlijk, dan is het poepsimpel. :wink:

Hmmmzzz...ik had automator nooit gebruikt, tot deze tip.... maar er gebeurd helemaal niks..... zegt ook in 1 seconde klaar te zijn. Raarrrr...wat doe ik hier fout? :?

Ja Automator zal ik eens proberen hopen dat het lukt.

Je moet de files van de muziek waarmee je dat wil toepassen eerst vanuit de Finder in Automator slepen, onder het eerste kader. En dan wordt de taak uitgevoerd. En zo moet je dat altijd doen om iets in Automator te willen toepassen.

Arghh,,,pardoni mio.... wel geprobeerd vanuit iTunes erin te slepen...

Thanks!

Hier is het gelukt eerst files ophalen hele bibliotheek heb ik gedaan en dan veranderen in hoofdletters bedankt Joffrie.

Hij past alles aan behalve de artiesten? Hoe kan ik zorgen dat ook de artiesten en albums allemaal met hoofdletters beginnen?