automatisch uitloggen messenger OPGELOST :D

Ik heb nu al verscheidene messenger gebruikt, maar telkens als mijn mac een poosje niet gebruikt wordt logt mijn messenger uit. Heb iCat gebruikt en bijv. Adium. Het gebeurd dus als ik mijn beeldscherm op standby gaat. Er zit geen schermbeveiliging op en geen wachtwoord. Waar kan ik de oplossing zoeken. Ik wil gewoon online blijven.

Ik denk dat de verbinding met het internet gewoon word verbroken als je schermbeveiliging opspringt Enige oplossing die ik kan bedenken is je schermbeveiliging afzetten

[quote:eee6de9659="donnnow"]Ik denk dat de verbinding met het internet gewoon word verbroken als je schermbeveiliging opspringt Enige oplossing die ik kan bedenken is je schermbeveiliging afzetten[/quote:eee6de9659]

Er zit geen schermbeveiliging op. Die staat op"never". Ook lijkt me het heel stug dat mijn internetverbinding weg gaat. Ik zit het meer te zoeken in de standby van de monitor. Maar die kan ik niet zo snel vinden

Kijk eens bij energiestand in je systeemvoorkeuren, die zou wel eens op sluimer kunnen gaan.

Als je een laptop had met tiger kon je bij jouwn batterijstand rechts boven in de balk instellen dat je langdurige voeding wilt dan zorgt de laptop er voor dat de computer bijna geen batterij gebruikt en dan zet die alleprogramma's op slow dus geen muziek en alle internet verbindingen worden verbroken.... dus ook msn

mischien kun je er wat mee

[quote:a4e2c82425="sabine"]Kijk eens bij energiestand in je systeemvoorkeuren, die zou wel eens op sluimer kunnen gaan.[/quote:a4e2c82425]

Ik heb ze nu zo ingesteld…
[img:a4e2c82425]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=6739[/img:a4e2c82425]

Ze stonden allebei rond de 15 minuten, klopt wel ongeveer, na die tijd ging mijn messenger eruit.

Ik doe mijn beeldscherm zelf wel uit, ik hoed verder toch niet aan de energie te denken, bedankt allemaal, ik ga kijken of het werkt