Automatische reply

Het schijnt dat je in Outlook (op een PC) een automatische reply kan laten geven als je bijvoorbeeld op vakantie bent.

Ik zag dat er al een keer zoiets is gevraagd, alleen dat gold voor Entourage…en daar kon het niet in.

Maar kan dit wel met mail?

Dat kun je gewoon als "rule" instellen, maar dan moet de Mac wel continu aan blijven staan. Normaal gesproken (in het zakenleven) worden dit soort auto-replies door de server gedaan. Als je dat ook wilt zal je provider dat moeten ondersteunen. Volgens mij kan het bij een .mac adres trouwens ook online worden aangezet, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.

bij een beetje provider kun je dat op de server regelen, bij .mac ook

[quote:9645541c4d="iRuben"]Dat kun je gewoon als "rule" instellen, maar dan moet de Mac wel continu aan blijven staan. Normaal gesproken (in het zakenleven) worden dit soort auto-replies door de server gedaan. Als je dat ook wilt zal je provider dat moeten ondersteunen. Volgens mij kan het bij een .mac adres trouwens ook online worden aangezet, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.[/quote:9645541c4d]

Weer iets geleerd van dit geweldige forum…ik wist helemaal niet van die rules betekende, maar nu heb ik er ff naar gekeken en is het volkomen duidelijk en logisch.

Bedankt weer

bij xs4all kan je dat ook instellen op je servicepagina.