Automator "Rename Finder Items" probleem

Ik heb een 600 tal afbeeldingen die ik wil hernoemen, dus ik denk: automator effe opstarten ik stel alles in: - Get Specified Finder Items. — Pleur er de 600-tal afbeeldingen in. - Copy Finder Items. — Maak een mapje aan en selecteer dat. - Rename Finder Items: • Make Sequential • Add number to: • new name. — Kies ch87 • Place number: • after name | • Start numbers at. — Ik neem 410 want daar moet die beginnen. • seperated by: • nothing | • Make all numbers [4] digits long. — Ik neem dus 4.

Maar bij dat voorlaatste zit het probleem, hij begint niet met 410 maar steeds met [b:8fa8ba7b08]431[/b:8fa8ba7b08] ook als ik 409 als begin neem. Als ik bv 210 neem dan begint die bij 229. Als ik 400 neem dan is de eerste 400 maar de rest is dan vanaf 431. :?
Ik heb geen flauw benul hoe dit komt, bij een andere map van ook een 600-tal afbeeldingen met begin bij 45 ging het perfect.
Er zit niets in de map waar alles inkomt dus daar ligd het ook niet aan.
Ook als ik zoek naar de afbeelding die dan op 410 zou moeten eindigen kijg ik geen resultaat.

Iemand enige oplossing? of een rede waar dit aan ligt. Dit is gewoon vaag.
En ik heb niet echt zin om 10 mappen van telken 600-tal afbeeldingen handmatige te hernoemen.

Mocht het met automator niet blijven lukken, kijk dan eens bij A better finder rename (http://www.publicspace.net/ABetterFinderRename/)