autoradio/cd speler die ook mp3 schijven aankan

Ik ben op zoek naar een nieuwe autoradio/cd speler, liefst eentje die weergave van CD, CD-R(W) en MP3 aankan.

Ik heb mijn oog al laten vallen op een toestelletje van rond de 250 euro (een JVC KD-SC900R), maar alvorens over te gaan tot de aankoop, wil ik eerst enkele vraagjes beantwoord zien…

1. Kunnen dergelijke cd spelers overweg met mp3 ceedeetjes gebrand met Toast vanuit Mac OS X?

2. Zijn er mensen die mij andere merken of types cd spelers uit dezelfde prijsklasse kunnen aanraden en die mij wat meer uitleg kunnen geven hierover?

Bedankt en tot later!

Als de speler overweg kan met MP3, dan kan 'ie automatisch overweg met cd-r/cd-rw. Er zijn niet zoveel voorbespeelde mp3 cd's in de handel (lees: geen!).

Het zou dus weinig zin hebben als zo’n speler geen zelfgebrande cd’s zou lezen.

Ik heb zelf ook een jvc (vraag me even niet naar het type) en die leest al mijn gebrande cd’s probleemloos.

je hebt nu bij de mediamarkt een dvd speler voor in je auto (speelt ook mp3), met 4,5" tft voor 269 euro, kan je ook nog dvd kijken, of er een playstation op aan sluiten, en het is maar 20 euro meer.

Hij zou zonder probleem met een MP3 cdtje uit Toast kunnen draaien. Als ik me niet vergis is een MP3 cd niet meer dan een ISO 9660 cd. Een cd uit iTunes zou het dus ook perfect moeten doen!

iTunes 4.6 maakt er bij mij ATLIJD een Mac OS X Extended van, in plaats van ISO 9660. Hoe los ik dit op? Ik heb Mac OS X.3.4. En ja, preferences staan op MP3 CD (in iTunes).

Vroeger vroeg OS X altijd als je een nieuwe cd er in deed wat voor formaat het moest worden. Nu doet ie dingen uit zichzelf, lijkt windows wel.

In Disk Utility kan ik ook niet een CD klaar stomen alszijnde iso 9660, of wat ik op dat moment wil gaan maken…

Heb net een Pioneer MP-3 speler gekocht voor 149,- euro en ben er zeer tevreden mee. Ik merk alleen dat op 1 CD veel storing zit. Het is de enige CD die ik op volle snelheid heb gebrand, de andere heb ik wat langzamer gebrand. TIP: neem de tijd om je CD te branden.... En natuurlijk als ISO 9660 wegschrijven....

Ik heb zelf een tijdje geleden een [url=http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Auto+audio&product%5Fid=102748&variant%5Fid=102748&category%5Fpath%5Fsegment=Caraudio+%26+Navigatie&productlist%5Fpath%5Fsegment=AUTORADIO%2FCD%2FMP3+LENCO+CS%2D170&pathN0=Auto+audio&pathV0=http%3A%2F%2Fwww%2Ekijkshop%2Enl%2Fonline%2FShop%2Fproduct%5Flist%2Easp%3Fcatalog%255Fname%3DMainCatalog%26category%255Fname%3DAuto%2Baudio]Lenco autoradio/cdspeler[/url] gekocht, bij de Kijkshop notabene. Waarom deze? Omdat ik behalve CD's afspelen, ook mijn iPod wil kunnen aansluiten, en dit was één van de voordeliger spelers met een AUX-input op het frontpaneel. De radio kostte toen, en nu nog, 119 euro.

Ik heb uiteraard ook direct geprobeerd een MP3 CDtje te branden vanuit iTunes, en heb daarmee nog geen enkel probleem gehad.

Succes ermee... Heb veel slechte recensies gelezen ([url]www.kieskieurig.nl[/url]) over Lenco. Ik hoop voor je dat het geen maandagochtendprodukt is en dat je er nog lang van mag genieten... Daarentegen is de prijs natuurlijk wel erg aangenaam...

Heb ik ook gezien (maar zoals zo vaak pas na aanschaf :cry: ), maar tot nu toe geen enkel probleem. Mee op pad geweest, ook op hobbelige wegen geen overslaan oid. Nou stel ik ook niet zulke hele hoge eisen hoor, dus misschien ben ik wel sneller tevreden dan anderen?

Weet iemand of er inmiddels ook een autoradio is die AAC-cd's aankan? Mijn muziek is namelijk verdeeld over AAC en MP3-formaten.