AVCHD materiaal via encore naar dvd?

Ik ben al enige tijd bezig om een beeld opgenomen met avchd camera via encore om te zetten naar dvd.

De eerste weg die ik bewandel is via dynamic link naar adobe encore. Maar dit resulteert in rendertijden van 24+ uur.

De andere weg die ik heb bewandelen was via mediaencoder naar mpeg2dvd bitrate instellingen 4-6-9 en vbr 2 pas. rendeer quality op max dept.
Alleen de kwaliteit is zo slecht. Het is een project van van 129 minuten.

Voorheen werkte ik met fop 7,0 maar heb hier nooit last gehad van slechte kwaliteit beelden?

Ik werk nu met cs6 van adobe

Nou gisteren ook even een AVCHD filmpje op de Mac Pro binnen gehaald. Deze komt uit een Sony camera.
Heb de sd kaart in de Macbook pro geplaatst en kon hem via Quicktime player openen.
Ook kun je via Quicktime het laten wegschrijven in een goede dvd kwaliteit.
Hij bewaard het als m4v
Via Quicktime heb je een paar opties om hem weg te schrijven voor een filmpje van ongeveer 2 1/2 min doet hij + - 8 minuten in een hoge kwaliteit.

Mij lukt het niet om m2ts files binnen te halen in quicktime. Bovendien is het dan nog niet gemonteerd.

Als ik een montage heb zal het bestand toch eerst tot een file omgerekend moeten worden voordat ik het om kan rekenen naar een dvd.

Een bestand 1 op 1 omzetten duurt idd niet lang. gebruik hiervoor mts m2ts converter.

Als je een BluRay speler hebt kun je een AVCHD DVD maken. Dat ziet er een stuk fraaier uit dan een DVD.
http://www.shedworx.com/revolverhdmac

Ha bigz

Daar zit het probleem ook niet. Als ik het gemonteerd heb en hem brand naar een blu-ray schijf dan ziet het er strak uit. Zelfs nog beter als een avchd dvd. Alleen als ik na uren renderen een dvd heb dan valt me de kwaliteit zwaar tegen. Iets wat ik nooit gehad heb bij finalcutpro. in samenwerking met compressor wat ook nog eens veel sneller ging.

Alleen finalcutpro wordt niet meer door ontwikkelt. En de opvolger is voor mijn geen waardig alternatief.
En niet echt op de professionele gebruiker toegesneden, al wil men dit anders doen geloven. Vandaar dat ik oversgestapt ben met veel pijn in mijn hart naar cs6.