AVI afspelen in front row

Hoi,

Vandaag Front Row geinstaleerd en het werk in een keer. Mooi dus. Nu krijg ik alleen mijn MPG movies als afspeeloptie in front row. Laat ik nu ook AVI , Xvid, Divx en allerlei andere formaten kunnen afspelen.
Ook wil ik mijn formac tvopnames in .DV formaat als optie krijgen in tv-shows.

Wie kan mij zeggen of en hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Groetjes!

FrontRow pakt alleen de dingen die QuickTime / iTunes kunnen afspelen.

Bij mij speelt Quicktime bijna alle formaten en sinds gisteren ook .WMV. Plugins. .dv speelt quicktime sowieso!?

Je moet de juiste codecs installeren. Als je eventjes naar het forum surft en kijkt onder videobewerking zal je die informatie tegenkomen ;)

[quote:5828b9d0f9="reddog"]Bij mij speelt Quicktime bijna alle formaten en sinds gisteren ook .WMV. Plugins. .dv speelt quicktime sowieso!?[/quote:5828b9d0f9] Ja verrek... Dan zal het wel wat te maken hebben met dat Front Row alleen in de bieb van iTunes kijkt ofzo... Want als ik een .AVI (= DIVX) wil importeren in iTunes, lukt dat niet.

Het zou wel moeten werken, FrontRow pakt bij mij zo'n beetje alles...

[quote:5cbdaacee7="unSOUND"]Het zou wel moeten werken, FrontRow pakt bij mij zo'n beetje alles...[/quote:5cbdaacee7] Hoe doe je dat dan? Ik heb hier een aantal films in DivX (als .avi) maar als ik in iTunes die dingen wil importeren, weigert 'ie ze gewoonweg :? Zou leuk zijn als ik die dingen ook in m'n Bieb kan krijgen.

Ik heb het niet over importeren in iTunes, maar over afspelen in FrontRow... en dat doen ze gewoon. Of ze in iTunes werken weet ik niet, ik heb geen behoefte om ze in iTunes te hebben.

Ik heb 'm door 8) Zolang die films maar in de map Films van de Finder staan is het goed. Ik dacht dat FR alleen naar de bieb's keek van iTunes, iPhoto e.d.

Wat bedoel je met " de map films in de finder"? Bedoel je mijn eigen Movies map? Ik heb films op een apparte harddisc en wil ze beschikbaar hebben voor alle accounts...

Nu speelt frontrow mijn divx wel af ja!

Nou one more to go! Hoe krijg ik de tvopnames erin en hoe bereik je ze vanuit een andere account?

Dan moet je aliassen naar die mappen in de map films plaatsen van de accounts, en de eigendomsrechten op de externe schijf uit zetten.

Hoi,

Ik krijg de indruk dat dit werkt.
Ik zie dat je ook folders kunt aanmaken. Dit maakt dat het programma veel sneller laadt. Met meer dan 40 film op een rij sta je vooral naar een wieltje te kijken. Nu Alleen mijn .DV
nog. Hoort die een eigen folder in de finder te krijgen soms?

merci