avi niet af te spelen in quicktime

ik heb een klein probleempje, ik heb 2 avi bestanden gedownload, en nu blijkt bij openen, dat quicktime(versie 7.0.1) ze niet af wil spelen. Wel zegt hij dat ik een of ander programma moet downloaden zodat dat wel kan. Alleen vermeld 'ie niet welk programma dat dan is :wink: dus als iemand mij zou kunnen helpen, graag :lol:

Meneer UnSound hier op het forum heeft een link naar een pakketje met alle codecs die je maar nodig kunt hebben voor het afpelen van alle soorten bestanden in Quicktime in zijn signature. FF een postje van hem zoeken dus.

Vooruit, ben in een goede bui vandaag, dit is de directe link: http://www.ferrari-spotters.nl/Mac/

heb je wel alle codecs ?

ergens op dit forum is een verwijzing naar al die codecs

kijk hier eens

dankjuliewel, maar na nog wat gezoek, kwam ik uit bij die plug-ins, en alles werkt nu, dus was dit een beetje een onzinnige topic, sorry :wink: ik zal de volgende keer iets beter kijken, voordat ik ga vragen

Als het 'eens en nooit weer' is, is het je vergeven :D

[quote:25ebbe56ba="piekkje"]ik zal de volgende keer iets beter kijken, voordat ik ga vragen[/quote:25ebbe56ba] Ja, want anders komt unSOUND met zijn lineaal op je vingertjes meppen...

:evil:

Je hebt ze in ieder geval gevonden, en zoals je zelf inmiddels gezien hebt bewaren we alle oude topics, dus maar weinig vragen zijn nieuw. Zo is jouw vraag ook al een aantal keer voorbij gekomen, zie hier.