.avi op dvd zetten?

Ik heb 2 avi files met 2 srt files (ondertitels). Heb geprobeerd in ffmpegx. 1 file omzetten is 2200Mb kan ik misschien van de 2 files, 1 maken zou dan 4400Mb juist genog voor op dvd. Maar krijg de melding, Source filename error Please remove spaces and special characters from your source filename and folders names. Zijn er andere oplossingen.

misschien eerst naar mov omzetten met DivX Doctor II

Tja of je kunt bij versiontracker ook avi to mov in vullen en dan kon je wel meerdere programmatjes tegen...

[quote:cb1dbaa966="Macdan"]Please remove spaces and special characters from your source filename and folders names.[/quote:cb1dbaa966]

En je hebt de spaties en speciale karakters uit de bestandsnaam en mappen van het bronbestand weggehaald?

[quote:f33fade656="draaischaap"][quote:f33fade656="Macdan"]Please remove spaces and special characters from your source filename and folders names.[/quote:f33fade656]

En je hebt de spaties en speciale karakters uit de bestandsnaam en mappen van het bronbestand weggehaald?[/quote:f33fade656]

Dit moet je altijd doen met ffmpeg, als je DVDStudio pro gebruikt kun je ook 2 losse mpeg2 files en 2 geluids files achter elkaar zetten.

[quote:7feea4cb9e="macbos"]Dit moet je altijd doen met ffmpeg, als je DVDStudio pro gebruikt kun je ook 2 losse mpeg2 files en 2 geluids files achter elkaar zetten.[/quote:7feea4cb9e]

Gewoon doen wat er in de errormelding staat werkt bij nagenoeg alle software :smiley:

[quote:725bb8eaf8="draaischaap"][quote:725bb8eaf8="macbos"]Dit moet je altijd doen met ffmpeg, als je DVDStudio pro gebruikt kun je ook 2 losse mpeg2 files en 2 geluids files achter elkaar zetten.[/quote:725bb8eaf8]

Gewoon doen wat er in de errormelding staat werkt bij nagenoeg alle software :D[/quote:725bb8eaf8]

LOL, zeer waar woord :wink:

[quote:69797ec55d="Boskabouter"][quote:69797ec55d="draaischaap"][quote:69797ec55d="macbos"]Dit moet je altijd doen met ffmpeg, als je DVDStudio pro gebruikt kun je ook 2 losse mpeg2 files en 2 geluids files achter elkaar zetten.[/quote:69797ec55d]

Gewoon doen wat er in de errormelding staat werkt bij nagenoeg alle software :D[/quote:69797ec55d]

LOL, zeer waar woord ;)[/quote:69797ec55d]

Jullie hebben zeker nog nooit op een PC gewerkt… :smiley: :x

mmh... Ik heb al veel avi's gebrand op men mac. Hier nooit meldingen.