Axio hardsleeve

Heeft iemand al de Axio Hardsleeve? en zo ja, hoe bevalt ie? ik wil m misschien gaan kopen maar hij is best duur dus hij moet wel fijn en extra stevig zijn! Laat me weten wat je ervaringen zijn!

axio hardsleeve: http://www.wings-europe.com/

Ik heb hem gezien hier in Den Haag. Ziet er erg cool uit met die carbon. Ik was zelf ook van plan om hem te gaan kopen alleen het nadeel van deze hardsleeve is dat die echt gebruikt wordt als een second skin alleen is het steviger. Je krijgt er wel shoulderstraps bij alleen je kunt nergens je kabels en lader kwijt, alleen je PB past er in, vind ik wel zonde.

das juist fijn lijkt me! dan kan je m zo in je rugzak doen samen met al je andere rotzooi zoals schoolboeken enzo! t is dan altijd nog beter dan een laptop tas want die walgen vind ik!!

Laptop tassen die walgen?? Probeer dan eens crumpler ;-) [url]www.crumpler.nl[/url] _________________ [color=red:b6ce671e4d]I am[/color:b6ce671e4d]sterdam

ja maar dat zijn bijna altijd schoudertassen! en dat vind ik niet fijn.... liever gewoon een eastpak met daarin je ibookje.... maar wel beschermd dan natuurlijk!

Als ik een sleeve van +/- 130/140 euro koopt die van mooi glazend carbon is dan stop ik hem echt niet in me rugzak, die moet je juist laten zien ! :P Ik heb zelf ook een Crumpler btw :)

ik heb m toch maar besteld! heeft er iemand een idee van de levertijden van Axio? er is daar niets over te vinden op hun website!

ik heb m lekker al binnen! echt een fantastisch ding!!!!!!! een aanrader!