Azureus Fake Upload mod

Een medestudent gebruikt azureus als bittorrent client voor het downloaden Nu heeft hij zo'n mod die doet alsof hij 500mbps upload terwijl z'n upload eigelijk 0 is, weet iemand of dit ook voor mac werkt? en waar deze te vinden

alvast bedankt

Tsja, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Beetje profiteren, maar niks terugdoen. Lekker makkelijk hoor. :innocent:

Dat is vals spelen. Het principe van torrents is dat het juist wel eerlijk gaat. Als iedereen dat zou doen kun je niets meer downloaden en dan kunnen we weer naar iets anders gaan zoeken.

Wellicht geeft iemand je het antwoord maar van mij zul je het in ieder geval niet krijgen 8)

Het bittorrent netwerk bestaat bij de gratie dat je uploadt. Ik weet dat dat voor Belgen lastig is, vanwege de achterlijke uploadlimieten. Ik begrijp je probleem, maar als dit de norm wordt, gaat het met torrent dezelfde kant op als die andere p2p-netwerken die al down de drain zijn. Ik denk dat je beter gebruik kunt maken van het usenet met bijvoorbeeld Unison.

als je niet wilt uploaden dan moet je er ook maar niet van downloaden en daarmee basta

Of je gaat over op downloaden uit nieuwsgroepen

goed, de Hollandse Calvinisten roeren zich weer...;)

Enniwee… Azureus is een cross-platform java programma. Als hjet een gewone extensie is van azureus, dan zal dexze extensie ook te installeren zijn op azureus op je mac. Als het een gepatchde versie van Azureus is, wordt het moeilijk…

Gaan we weer, dit heeft helemaal niks met hollandse calvinisten te maken, maar met het feit dat het bittorrentnetwerk bestaat bij de gratie van dat je upload. Zo zit dat netwerk in elkaar. De tracker kijkt wie wat heeft en verdeelt de stukken over de mensen die downloaden. Door die upload te faken, stort dat hele kaartenhuis in elkaar. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld gnutella en usenet, die ook prima werken zonder te uploaden.

Jah, jullie wonen niet in Belgie zeker, makkelijk praten zonder jullie down&upload-limieten...

Dat heeft niets met calvinisme te maken. Je piest niet waar je van drinkt.

Ik begrijp het probleem, maar door de upload te faken, kan ook een individuele download helemaal vastlopen. Als maar een paar mensen eraan meedoen, werkt het niet als er eentje is die een upload faked. De tracker denkt dat er geupload is, terwijl dat niet zo is. Het resultaat is dat de hele download voor niemand meer werkt. Voor een populaire download zal het niet zoveel uitmaken. [quote:3f057f73cd="pietjepuk6546"]Jah, jullie wonen niet in Belgie zeker, makkelijk praten zonder jullie down&upload-limieten...[/quote:3f057f73cd] Daarvoor moet je bij jullie providers zijn.

[quote:9dbd74166f="gerror"]Dat heeft niets met calvinisme te maken. Je piest niet waar je van drinkt.[/quote:9dbd74166f]

Daarom ook dat kinderachtige "winkje"bij mijn bericht. Het was een gebbetje. Overigens vind ik het allemaal niet zo erg. Bittorrent netwerken vergaan niet als er een paar mensen misbruik van maken door te deze mod toe te passen. Verder is het toch allemaal illegaal wat iedereen daarvandaan download, dus zo netjes zijn “brave downloaders” van torrents ook weer niet.

Nee hoor, ik download alleen maar Linux distributies. Zo'n 30 gig per maand :lol:

Volgens mij is dat programma gewoon een instinker. Als je het op een windows machine install. dan maakt hij een back-door of je hebt weer je een virus te pakken of van dat andere vieze rotzooi op je pc. Ik geloof er niet meer in.* :|

*Tenzij je dat progje(link) voor me hebt natuurlijk. :wink:

Verhuis je toch naar Nederland, daar hebben wij geen upload limieten :lol:

[quote:4c66ea130f="Meneer Guggenheimer"]Verhuis je toch naar Nederland, daar hebben wij geen upload limieten :lol:[/quote:4c66ea130f] Scarlet ook niet hoor :P. De upload en download hoeveelheden worden gewoon opgetelt en dat alles tesamen mag niet groter zijn dan 20 GB [size=7:4c66ea130f]1 klein nadeel: het werkt de helft van de tijd niet[/size:4c66ea130f]

KINDERS !!! laten we elkaar mietje noemen, :mrgreen: maar ehhh wrom moet je ook in gods naam faken ?

nu weer lekker verder downen en rust :innocent:

doe maar slotje… 8)

omdat we in belgië met een limiet zitten + trage uploadsnelheden :( pls iemand?

[quote:b20ff8c47a="benj1989"]omdat we in belgië met een limiet zitten + trage uploadsnelheden :( pls iemand?[/quote:b20ff8c47a]Dan moet je gewoon op een andere manier downloaden. Of gewoon een andere provider nemen.

Bittorrent is niet ontworpen voor leechen, punt uit.