Backup en synchronisren

Even situatie uitleggen:

Ik heb een G4 met een interne harde schijf en 2 externe FireWire schijven (A en B) van elk 500 GB.
Op de eerste externe FW schijf (A) staat o.a. mijn iTunes Library (60 GB).
De tweede externe FW schijf (B) wil ik enkel gebruiken als backup schijf.

Hoe kan ik nu het beste mijn backup organiseren?
Ik zou graag een kopie plaatsen van zowel mijn volledige interne harde schijf als van de FW schijf (A) op de externe backup schijf (B).

Maar ik zou deze ook willen laten synchronisren op bepaalde tijdstippen (bv één keer per dag) zodat automatisch enkel de wijzigingen die gemaakt zijn op de interne harde schijf als in iTunes (schijf A) worden geschreven op de backup schijf. Ik veronderstel dat deze handeling in een minimum van tijd kan gebeuren.

Ik heb het programma Retrospect 6.
Kan dat hiermee en zo ja hoe ? :?

Bedankt alvast voor je gouden tip !

Heb je misschien Toast? Daar zit namelijk Deja Vu bij, een simpel en mooi programma, ideaal voor backup en synchroniseren. Retrospect heb ik vroeger gebruikt, versie 6 ken ik niet zo goed, maar ik neem aan dat het met backup-sets werkt, je maakt eerst een volledige backup, en dan daarna incrementeel of differentieel, zodat alleen gewijzigde bestanden worden gekopieerd. Retrospect is wel een nogal 'zwaar' pakket voor lichte gebruikers, er zijn veel goedkope of zelfs gratis programma's (LaCie Silverkeeper) die hetzelfde doen.