backup itunes op dvd

hoe brand ik best alle liedjes die in bibliotheek staan op dvd ? did om zo een backup te hebben

Je selecteert gewoon de map Muziek / iTunes / iTunes Music (dus met alle submappen) in je programma waar je DVD's mee brandt ...

bvb in Toast kan je dat doen door vanuit je Findervenster die map te slepen naar het venster van Toast (waar hij zegt Drag files and folders into this area)

Allez zo heb ik het toch gedaan… misschien zijn er snellere manieren …

BTW see you on tuesday !

hoi denk dat ik je goed ken. thanks for help. ga zo te werk gaan.

a domani

indien meer giga's dan op dvd kan. hoe ga je dan best te werk ?

Als je van plan bent vaker te backup'en zonder dubbel werk te verrichten, is [url]http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=665855[/url] misschien een handig topic.

Backup’en op meerdere cd’s/dvd’s doet iTunes zelf als je de ‘Brand’ knop in iTunes gebruikt (even de goede instelling kiezen bij Voorkeuren van iTunes).

[quote:33ff2bdb76="Tai-Z"]...zonder [b:33ff2bdb76]dubbel werk[/b:33ff2bdb76] te verrichten...[/quote:33ff2bdb76] Pun intended? :D

[quote:33ff2bdb76=“Tai-Z”]Backup’en op meerdere cd’s/dvd’s doet iTunes zelf als je de ‘Brand’ knop in iTunes gebruikt (even de goede instelling kiezen bij Voorkeuren van iTunes).[/quote:33ff2bdb76]
Ik wist nog niet dat je kon backup’en vanuit iTunes zelf. Thanks!