Backup itunes zodat indeling op Ipod exact zelfde blijft

Hallo,

Ik heb al wat andere topics gelezen over dit vraagstuk. Toen ik net een ipod had heb ik ook een keer itunes opnieuw moeten installeren, en een .xml bestand op een andere schijf opgeslagen. (of dit de juiste .xml is geweest weet ik dus niet) Toen ik vervolgens itunes weer opnieuw had geinstalleerd, en ik de .xml had geimporteerd, stonden mn afspeellijsten wel in itunes, maar als je ongeveer 3 kwart van de lijsten opende, stonden er gewoon geen nummers in. Ik heb toen weer bijna alles opnieuw in de lijsten moeten slepen en paisten etc.

[b:cc45ab5c60]Nu is mijn vraag:[/b:cc45ab5c60]Ik wil mijn windows XP opniew gaan installen. Als ik nu in Itunes op library klik zie ik ook al mijn nummers in een lijst staan, stuk of 560. Al mijn originele muziekbestanden staan op een andere partitie en de locatie blijft dus ongewijzigd, hoewel, ik dus wel een aantal cd’ s geripped heb, die dus niet als mp3(o.i.d) op mijn schijf staan.

Misschien heb ik de eerste keer iets fout gedaan, maar hoe kan ik nu mijn primaire partitie schoonvegen, xp opnnieuw installen, en dan i tunes weer in precies dezelfde setting zoals ie nu is terug installen, zodat ik mn ipod weer precies zo kan updaten zoals hij nu is. Playslists etc.

Omdat dit de eerste keer fout is gegaan deze vraag. Is het mogelijk? en zo ja…hoe.

Alvast heel erg bedankt!!

Volgens mij hoef je alleen maar je itunes folder met library erin en de muziek te kopieren naar een andere schijf, itunes opnieuw installen en dan de bestaande itunes map vervangen door de gene die je gebackuped hebt that's it.

Ik heb het laatst ook nog gedaan je moet gewoon de libery van itunes copieren en dan als je je computer opnieuw hebt geinstaleerd dan moet je je libery gewoon weer terug zetten en dan kun je vrolijk weer verder!!

Hey,

Bedankt voor de reacties, heb idd de hele itunes map gecopieerd en daarna weer teruggezet. Alles was predies zoals het was. Perfect dus.

Thanx!!!

Graag gedaan ;-)

Your welcome!! :)