backup op nieuwe oude 3g iphone?

Ik heb gezocht maar kon zo snel geen antwoord vinden, dus gooi ik mijn kwestie maar even in de groep:

Een paar maanden geleden is mijn nieuwe iPhone 4 gestolen. Ik had daarvoor een 3G (is eveneens gestolen), en had de gegevens van deze 3G via iTunes overgezet op mijn nieuwe iPhone 4. (Ik kan me eerlijk gezegd niet meer helemaal herinneren hoe).

Sinds vandaag heb ik weer een oude 3G van een vriend. Mijn simkaart zit erin, maar iTunes herkent hem uiteraard als zijn telefoon. Hoe kan ik de backup van mijn laatste telefoon, die ergens in iTunes moeten rondzwerven, op deze 3G krijgen? En ook de naam etc veranderen..?
Ik heb hem al gesynct maar dat haalde niet zoveel uit.

Sorry, enigszins chaotisch verhaal. Hulp is zeer zeer welkom!

eerst en voor hem herstellen via itunes en dan gewoon de reservekopie terugzetten en de naam van de iphone veranderen . zo simpel is dat

zie hier en volg deze stappen http://support.apple.com/kb/HT1414?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL
dit helpt je misschien ook verder.

Dank! Ik ga het proberen!

Dat gaat helaas niet lukken, daar er op jouw 4 een nieuwere iOS versie opstaat dan op jouw 3G.
Een reservekopie van een nieuwere versie terugzetten op een oude kan niet. (Toch niet naar mijn weten)

Op een iPhone 3G en een iPhone 4 kan dezelfde iOS versie, dus dat zou toch moeten werken? Ik heb zelf toevallig ook een iPhone 4 en 3GS met dezelfde (nieuwste) iOS erop. Heb alleen nog nooit geprobeerd een backup van de iPhone 4 naar de 3GS terug te zetten, wel andersom. Een probleem waar je wel tegenaan kan lopen is als je "nieuwe" iPhone minder geheugen heeft dan de oude en de backup meer bevat dan er op de "nieuwe" past.