Backups iDisk terugvinden? Gevonden!

Ik heb met Backup een hele trits dingen op de iDisk gezet en heb die weer teruggehaald na het opnieuw installeren van Panther. En nu? Ik zou mijn Stickies, bladwijzers, emailadressen etc. wel weer terug willen zien. Waar zijn ze gebleven en hoe krijg ik ze weer op hun plek?

Start Backup > menu View > Restore from iDisk > zet een vinkje bij de terug te halen bestanden > Restore now.

Dat heb ik gedaan, en kreeg de melding dat het succesvol was. Maar ik kan mijn spul niet vinden...

Normalerwijze zitten ze op de oorspronkelijke plekken waar je ze vandaan backupte.

Nee dus...

Ga naar je iDisk, het mapje Backup en dan moet daar alles inzitten waarvan je een backup hebt gemaakt. Je kunt het dan wel zelf slepen en terugzetten. Maar ik zou eerst nog eens goed zoeken met de zoekfunctie van de Finder waar het is gebleven.

Ik kwam erachter dat ik mijn systeem de vorige keer deels Engels had geinstalleerd en nu alleen Nederlands. Zodoende was de heleboel 'elders' terecht gekomen. Inmiddels geloof ik dat alles weer op z'n plek staat. Bedankt voor de hulp!