Omdat de inhoud van mijn inbox op Hyves voor 99% uit totale bullshit bestaat open ik de meeste berichten niet eens. De ongelezen-teller loopt hierdoor nogal op, maar daar heb ik normaal verder geen last van.
Op de iPhone leidt dit echter tot een nogal bizar uitziend programma-icoon en bijbehorend map-icoon:
[img]http://media.bordekock.nl/screenshots/0014ebaec71a122376532d1bba1b7e11.PNG[/img]
Hoe krijg ik deze badge hier weg? Ik heb Hyves' toestemming al ingetrokken bij instellingen / notificaties, maar volgens mij haal je daar alleen de mogelijkheid tot communicatie mee weg. Het icoon blijft staan.
Op Apple discussions vond ik ook al een thread over dit probleem met een andere app. Daar heeft iemand uiteindelijk handmatig alle meldingen moeten weggooien. Is dat écht nodig?
Mijn iPhone is een 4 met de -ongejailbreakte- nieuwste versie van het iOS.
Hyves is dusdanig knullig geprogrammeerd dat dat alleen kan met één pagina tegelijk. Dus dan ben je ook nog wel even bezig. Maar ik ben bang dat er weinig anders opzit.
Badge uitschakelen voor Hyves (Instellingen > Berichtgeving > Hyves > Badges > Off), dan app verwijderen en opnieuw installeren. Zou volgens mij moeten werken. Controleer voor de zekerheid voordat je de app verwijdert hoe je instellingen in Hyves zelf staan voor notificaties: Hyves > Menu > Instellingen > Wijzigen notificaties.