baldur's gate 2

ik heb pas een ibook gekocht voor school en ik zou daar graag 1 spel op spele. Ik ben een grote rpg fan en omdat baldur's gate 2 op mac is wilk da wel kope alleen is er een probleem

-den ibook was 2dehands enk heb geen install van os X maar dat is in school gebuerd. Classic is toen niet geinstalleerd. Bestaat er een patch of werkt dat op os X?

-Waar valt dat nog te kopen want het is al redelijk oud he…?

-btw G3 600 mhz 384mb 8mb gfx kaart moet voldoende zijn he? :slight_smile:

Hey Archer

Ik heb mijn versie van baldurs gate bij 2 clicks gekocht,
jammergenoeg hebben ze die daar nu niet meer :frowning:

Je kan wel kijken om op de Klokhuis dag of ze daar BG hebben

Veel succes

om op de Klokhuis ?? sorry ben van belgie ik versta het niet zo goed :innocent:

oja nog iets werkt bg 2 op mac os X?

Oeps, klijn typ voutje ik bedoelde dat je op de klokhuis beurs kunt gaan kijken of ze hem daar hebben. Klokhuis is een (nederlandse) apple gebruikersgroep die een keer in de drie maanden een beurs organiseert. Kijk anders op [url]http://www.klokhuis.nl/[/url] voor meer informatie Oja BG II werkt op Osx 8)

groet m-w-m

bedankt ik zal zeker eens gaan kijke :)

Misschien moet je hier eens kijken www.macka.nl

Probeer ebay eens om het spel te vinden.

Daar heb ik laatst nog een versie voor de Mac gezien.

Op Makka deze link: http://www.macka.nl/cgi-bin/macka.cgi?command=print_item_specs&itemnr=31270&itemimg=31270&itemtitel=Baldurs_Gate_2&itempr=49.95&itemomsch=De_officiele_opvolger_van_Baldur_s_Gate._Baldur_s_Gate_2_borduurt_voort_op_het_succes_en_neemt_u_mee_naar_een_hoger_niveau._Een_sterk_verbeterde_gameplay_en_meer_betoveringen,_wapens_en_monsters._U_heeft_de_mogelijkheid_tot_het_creeren_van_een_nieuw_karakter_of_het_importeren_van_uw_Baldur_s_Gate_karakter_in_dit_nieuwe_spel_en_zo_de_epische_sage_te_vervolgen._Nieuwe_rassen_en_karakters_als_Half-Orc_Beastmaster,_Undead_Hunter_en_Assassin._Nu_nog_meer_quests_en_subguests_die_nog_meer_realisme_bieden._Multiplayer_mogelijkheden_tot_6_personen.&itemeis=%3CLI%3EPower_Mac_G3_233_Mhz%3CBR%3E%3CLI%3E128_Mb_Ram%3CBR%3E%3CLI%3EMac_OS_8.6_of_hoger%3CBR%3E&itemlb=ja&itemcat=aktie

Oh en je kan vanaf de cd meteen voor OsX installeren. En op jouw macje zal die wel lekker draaien hoor.

tnx iedereen ik heb ook eens op ebay gekeken en daar staat hij nog met meerdere mac games zoals diablo 1 en 2 en fallout :) daar op biede en anders op macka :)

graag gedaan :lol: